forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Lager Modul/APP

+1
Det ville skabe et bedre overblik vis det var muligt at se hvad der er bestilt på alle lokationer når man taster et varenummer ind i en ordre der er knyttet til en bestemt lokation.

Kunne det være muligt at kunne lave modtagelse på en af de APP´s der er til e-conomics sådan et en lager medarbejder kunne modtage vare på hans Mobil.
spurgt 28 Feb i Forslag » Lager af Kennet (130 points)

3 Svar

Hej Kennet

Tak for dit indlæg.

Det var os der snakkede i telefon sammen :-) om netop denne udfordring og jeg vil tage det videre til vores udviklere, for at høre om lokationer evt. kunne tilføjes i bestillingen.

Jeg spørger samtidig om det med modtagelses APP

Rigtig god weekend til dig og du hører fra mig, når jeg ved noget mere

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 1 Mar Forslag af Susan Jensen (14,580 points)

Hej Kennet

Som alternativ til det indbyggede lagermodul i Economic kan du prøve / teste indkøbs- og lagerstyringssystemet Warehouze.io, som er integreret til Economic - her kan du se og oprette indkøbsordrer, som er fordelt på lokationer.

besvaret 1 Maj Forslag af Jens Fuglsang Bruun (360 points)

Hej
Jeg kan anbefale dig at prøve vores lagerløsning til e-conomic.

Den indeholder de funktioner du gerne vil have incl. mulighed for scanning, digital plukseddel til mobiltelefon mv.

Ring eller skriv for en test sal@itnvision.dk eller 7025 7600

http://itnvision.dk/lagerloesninger/wms-trading

Med venlig hilsen

Per Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
besvaret 3 Maj Forslag af Per Holm Pedersen (17,640 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”