Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Oprettelse af dimension 2 med brug af ”projekt” modulet

+1
Jeg har en kunde der i dag gerne vil anvende 2 forskellige dimensioner (simple stemplinger der kommer med i finansposteringerne).

Jeg kan se at i har afvist forslag i 2014 og igen i 2017.

Mit forslag er lidt anderledes, nemlig at benytte projektmodulets dimension som allerede findes (i databasen) til 2 dimension. Dvs. at de kunder som vil anvende dimension 2 er nødt til at investere i projektmodulet.

Forslaget er dermed at man kan sætte et nyt kryds i projekt ”øvrig opsætning”, som ændre brugen af projekt og som ændre kassekladden daglig postering.

Projekt kan nu ikke bruges i dens grundform, men anvendes kun som database med et projektnummer og navn som anvendes i kassekladde med en stempling af "2 dimension"

Projektnummer feltet flyttes fra side "Øvrigt" til siden "Daglig postering". Så kan man taste de 2 dimensioner på en gang :-)

Det forventes at finansposten nu er stemplet med Dimension 1 og Dimension 2.

Dermed kan det også anvendes direkte i tillægsprogrammet Budget123 som kunden anvender.
i Forslag » Dimension (afdelinger) af (190 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag,

Det er et interessant forslag du kommer med her. Først og fremmest, så er jeg nødt til at vende den med vores udviklere for lige at høre om mulighederne. 
Inden jeg gør det, så vil jeg dog lige spørge lidt ind. Hvis projektet anvendes som en ekstra dimension, vil du så udelukke alt funktionalitet fra projektmodulet, men udelukkende have det som en dimension du kan trække noget statistik på? 
Hvis det er tilfældet, hvordan skal det så præsenteres i forhold til visningen efterfølgende? Her tænker jeg i særdeleshed på rapporterne og hvordan du ellers vil bruge det output der kommer? 

Sidst vil jeg lige gøre dig opmærksom på, at kassekladdens felter er konfigurerbare. Det vil sige du selv bestemmer, hvordan det er sat op. Prøv at se guiden her

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen, 

Jeg har vendt det dit forslag med vores udviklere nu. Det er ikke noget vi vil arbejde videre med. Det er ikke bare lige at implementere projekt som dimension uden at have en dimension. Derfor sætter jeg forslaget som implementeres ikke. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)