Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mindste køb

0
Hej Economic

En god funktion, I kunne tilføje er at gøre det muligt, under varer at angive et mindste køb. Fx. hvis man sælger limstifter i styk, så vil man jo gerne sælge x-stk så det svare til et display.

Lad os sige at man sælger limstifter i displays af 12 stk, men ved leverandøren køber man dem ind som enkeltstyks.

Nu vil jeg gerne sikre at alle kunder køber ind, så det passer med hele displays, således at når man taster ordren, så skal antal gå op i fx. 12 - eller en anden værdi, som man selv sætter.
i Forslag » Lagerstyring af (270 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag, 

Der er måske allerede noget du kan gøre i dag, men det afhænger lidt af din arbejdsgang. 
Jeg vil antage, at du har lager og du bestiller dine varer hjem fra via lagermodulet og derfor også sælger med lagertræk.

Hvis dette er tilfældet, så du allerede godt nu lave en samling af varer. Det vil sige, at du kan definere 12 limstifter, som et display af limstifter. Vi kalder det en varesamling og du kan se mere omkring det her. 
Jeg vil med det samme sige, at denne løsning ikke passer i alle sammenhængen, men nu har du fået mit umiddelbare bud på, hvordan det kan virke allerede nu. 
For at komme hele vejen rundt, så vil jeg høre hvordan du sælger dine varer? Her tænker jeg om det er en butik, webshop, bestillinger mm. Det kan nemlig være afgørende for om det giver mening at bruge en varesamling. 

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)