Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Automatisk abonnementsnummer

+1
Hejsa,

Var det ikke muligt for jer at lave en funktion, der automatisk foreslår det næste abonnementsnummer?

I dag skal man selv holde styr på det og manuelt skrive nummeret ind - det er ærlig talt ikke særligt brugervenligt
i Forslag » Dimension (afdelinger) af (520 points)

1 Svar

Hej MIW

Tak for dit forslag.

Umiddelbart er der ingen planer om at lave automatisk nummerforslag på abonnement, på samme måde som vi f.eks. har på kunder.

Jeg vil dog lige lade dit forslag stå åbent i 14 dage, for lige at se om vi har andre kunder som har kommentarer/ønsker om dette

Du hører fra mig inden da

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Jeg er godt klar over i formegentlig ikke har det planlagt, men det er så basal funktionalitet at jeg ville bede jer om at implementere det.

Det lever ikke op til moderne IT standarder at man som bruger skal sidde og GÆTTE hvilket nummer man skal skrive ind (da der ingen steder er at se).

Ærligt talt - det er noget man har i et beta-produkt...ikke noget man frigiver til kunder...
Hej igen

Tak for dit hurtige tilbagesvar.

Som nævnt er det på nuværende tidspunkt ikke noget vi har til overvejelse, men jeg vil da ikke udelukke at det kommer på et tidspunkt.

Når du står inde i Abonnement fanen hvor du står når du opretter nye abonnementer, så kan du her allerede se hvilket nummer du er nået til i dette billede. Sorter evt. så det øverste brugte nummer står først
Det er korrekt hvis man først slår til så alle abonnementer (også indaktive) bliver vist og derefter sorterer - så kan man se det.

Det er en tung arbejdsproces når man laver mange abonnementer og ikke hvad man forventer at af et IT-system i 2019.

Vi taler om helt grundlæggende basal funktionalitet som burde være tilstede når et system er ude over beta-udgaverne....(hvilket jeg næsten efterhånden kan konkludere abonnements-modulet faktisk ikke kommet ud af endnu)