Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




'Read-only' adgang til abonnementdata

+1

Jeg vil gerne kunne give vore sælgere adgang til at se abonnementer hos vore kunder.

Som funktionaliteten er p.t. vil sælgerne kunne rette i disse abonnementer - det må de ikke !!!!

Det vil være fedt hvis man kunne give dem en 'read-only' adgang.

Jeg syntes generelt at economic's adgangskontrol har meget at ønske.
Har netop også konstateret at man med en 'Basic adgang' ikke kan give adgang til at se 'Abonnementer' !!!

Hilsen
Torben Morsing
TEAMWORKS

i Forslag » Dimension (afdelinger) af (210 points)

1 Svar

Hej Torben og tak for dit forslag. 

Når vi snakker brugeradgange, så er det et emne vi har haft oppe at vende før herinde. 
Helt generelt, så har vi valgt at vi ikke vil specificere adgange ud på mere end menuer og faneblade. Det vil altså udelukke at brugere får 'kiggeadgange' eller andre mere komplekse adgange.
Omvendt forklarer det ikke, hvorfor abonnement ikke bliver vist under basic. Der er nogle menuer som ikke er med i basic og jeg har ikke den store forklaring til, hvorfor den ikke er med. Vi kan dog hurtigt konstatere, at de mangler og dem vil jeg meget gerne modtage som forslag til noget vi kan udbygge. Jeg kan ikke love dig, at vi kommer til at kigge på. Det vil i hvert fald ikke være noget vi har planer om i den nærmeste fremtid.

Alt i alt vil jeg afvise en kiggeadgang og gemme ideen omkring at få abonnement med, men samtidigt også sige, at det ikke er noget vi har lige rundt om hjørnet.

Mange tak for at byde ind og rigtig god dag smiley 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)