forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

E-conomic TID

0
Hej

Sidder og arbejder lidt i projektstyring og skal bruge mine egne oplysninger om mit login til tidsregistrerings-appen "og også til de ansatte, hvis de glemmer deres :-)"

Nogen der ved hvor og om man kan finde de oplysninger?

PFT

Mvh Morten
spurgt 19 Dec, 2018 i Spørgsmål » Projektstyring af Morten Rahbek (150 points)

1 Svar

Hej Morten,

Når først du har lavet en kode, så kan du ikke få den vist den igen. Du kan dog altid lave en ny, hvis du glemmer den gamle. 

Du kan lave nye koder til dine ansatte ved at logge ind i e-conomic og gå ind under alle indstillinger -> abonnement -> tryk på rediger ud fra den ansatte -> angiv en ny adgangskode.

Hvis du glemmer din egen kode, så kan du få sendt en mail via den side du logger ind på. Se her: 

Jeg håber det kan hjælpe dig smiley

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 20 Dec, 2018 Spørgsmål af Jesper Mieritz (72,790 points)
Tak det er perfekt!

Super fedt. Godt nytår! smiley

i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”