Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ønske til ændring i Abonnementsdelen

0
Vi har konstateret, at når vores medarbejdere afslutter en abonnent, og sætter ophørsdatoen, så rettes slutdatoen ikke automatisk.

Det bevirker, at teksten på fakturaen er korrekt i forhold til ophørsdatoen, i det givne tilfælde "abonnementsperiode 01.12.2018 til 31.01.2019" , men beløbsmæssigt blev der opkrævet 3 måneders abonnement altså frem til 28.02.2019.

Det ville være rart med en ændring i systemet, så vi undgår, at sende fejlbehæftede fakturaer til vores kunder :-)
i Forslag » Dimension (afdelinger) af (140 points)

2 Svar

Hej Maj-Britt, 

Jeg kan godt se, hvad du mener her. Jeg vil lige starte med at lade dit indlæg ligge herinde i en uges tid, så jeg kan se, hvor mange andre brugere, der også ønsker dette. I samme omgang vil jeg lige undersøge, hvad der sker inde bagved, så jeg bedre forstår, hvorfor systemet gør det på denne måde. 

Jeg vender tilbage. God dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen Maj-Britt,
Jeg håber du har haft en god jul. 

I forhold til dit forslag, så er det ikke noget vi vil arbejde videre med i denne omgang. Vi vil i stedet fokusere på nogle af de indlæg, der har fået mere opbakning af andre brugere. Du kan se dem under overvejes, hvor du også er meget velkommen til at stemme på dem du er enig i. På den måde kan du i fremtiden også være med til at påvirke, hvilke forslag vi skal arbejde videre med.

I forhold dit forslag, så ved jeg ikke om du er klar over det, men jeg vil lige gøre dig opmærksom på, at du kan sætte opkrævningen til forholdmæssig og så rette slutdatoen. På den måde vil den tage det rigtige beløb. Det sker dog ikke automatisk, som du ønsker det.

Rigtig god nytår smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)