forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Faktura : Omregning i fremmed valuta under "Total Beløb"

0

Er det muligt at have et dynamisk felt der omregner det totale danske beløb i en faktura til f.eks. EUR?

Eks.

• Netto :980,00
  • Moms 25% : 245,00
  • Ialt : 1.225,00
  • (EUR : 131,33)

Eller gange med et beløb, i det dynamiske felt [TotalBeloebBrutto]?

• [TotalBeloebBrutto] * 7,5

Tak

spurgt 10 Dec, 2018 i Forslag » Fakturalayout af Ferran (140 points)

2 Svar

Hej og tak for dit spørgsmål,

Det korte svar er, at det kan du ikke.
På den baggrund vil ændre dit spørgsmål til et forslag. Her på forum tager vi nemlig imod ideer til udvikling til fremtiden. Vi går efter at udvikle de mest efterspurgte funktioner og derfor vil jeg ændre til et forslag og lade det ligge herinde i et par uger inden jeg tager stilling til om det er noget vi vil gå videre med.

Jeg vender tilbage smiley

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 11 Dec, 2018 Forslag af Jesper Mieritz (86,410 points)

Hej igen. Jeg håber du har haft en god jul smiley

I forhold til spørgsmål, så var det som sagt ikke muligt at gøre i dag. Derfor lod jeg det ligge, så vi kunne vurdere om det var noget vi ville kigge på i fremtiden. 
Der har ikke været andre brugere, som har bakket om omkring ideen og derfor vil vi i denne omgang videre med de forslag vi har under overvejes og som ønskes af flere brugere. Du er meget velkommen til at hoppe ind og stemme på de forslag du er enig i. På den måde kan du stadig være med til at påvirke, hvad vi kommer til at kigge på i fremtiden. 

Rigtig god nytår.

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 27 Dec, 2018 Forslag af Jesper Mieritz (86,410 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”