Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Varebeholdning direkte i varer billedet (Ekstra kollonne)

+1

Hej

Jeg bruger lagerstyring men ikke rigtig ordre, men bare direkte fakturering

Dvs. at jeg eks. køber en Lenovo og ligger på lager og når jeg så opretter fakturaen og skal tilføje varen som ny fakturalinje og klikker på "varer" og søger på lenovo - så kommer der MANGE frem...

Jeg kan ikke se "Lager Status" så jeg skal enten klikke alle vare igennem, eller åbne et nyt vindue hvor jeg kan se hvilket varenummer det er... 

Her kunne det være MEGA fed hvis man kunne se 2 kolonner med "På Lager" og Til Rådighed"

Begge kolonner er jo allerede under selve Lager modulet :)

 

Håber dette giver mening..!!??

 

 

Hilsen Erik Thimm

i Forslag » Lagerstyring af (220 points)

2 Svar

Hej Erik

Tak for dit indlæg

Så det du mener er, at du vil kunne se lagerbeholdning allerede inde i varelisten du søger på og ikke først når du har valgt varenummeret ? Så altså allerede i den liste du har vedhæftet i dit indlæg ?

Bare lige så jeg er sikker på, at vi snakker om det samme område, hvor det skal vises

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)

Hej

Ja... det vil være en stor hjælp :)

Om man står i Ordre/Tilbud eller faktura, så er det det samme vindue der kommer op - og klikker du på "varenr." / "Søg på Lister" kommer vinduet "Varer" frem

Her har du i dag kun 3 kolonner - nemlig "Nr:", "Navn" og så står der nogle tal jeg ikke lige kan gennemskue hvad betyder og så har du den grafiske firkant med "Beholdningsmatrix"

Her vil det være MEGET smart hvis der var 2 ekstra kolonner med "På Lager" og "Til rådighed" så man let kan se hvilken vare det lige er der på leger...  

p.t. skal man ind på alle vare og tilbage igen for at se status - og har du nu eks. 25 vare der starter med "Lenovo" og det er nr. 23 der er på lager... så er de MANGE klik :)

Kolonnerne er jo allerede defineret, de skal bare vises i "Varer" vinduet 

 

Hej

Ja... det vil være en stor hjælp :)

Om man står i Ordre/Tilbud eller faktura, så er det det samme vindue der kommer op - og klikker du på "varenr." / "Søg på Lister" kommer vinduet "Varer" frem

Her har du i dag kun 3 kolonner - nemlig "Nr:", "Navn" og så står der nogle tal jeg ikke lige kan gennemskue hvad betyder og så har du den grafiske firkant med "Beholdningsmatrix"

Her vil det være MEGET smart hvis der var 2 ekstra kolonner med "På Lager" og "Til rådighed" så man let kan se hvilken vare det lige er der på leger...  

p.t. skal man ind på alle vare og tilbage igen for at se status - og har du nu eks. 25 vare der starter med "Lenovo" og det er nr. 23 der er på lager... så er de MANGE klik :)

Kolonnerne er jo allerede defineret, de skal bare vises i "Varer" vinduet 

 

Med venlig hilsen 

Erik Thimm

Forslag af (220 points)

Hej Erik 

Vi har haft dit indlæg oppe med vores udviklings team, men for øjeblikket har de nogle andre ting de prioriterer højere, da de i øjeblikket udvikler på de ting der kommer flest kunder tilgode

Men ellers vil jeg ønske dig en rigtig glædelig jul og et godt nytår