Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




AM Bidrag

0
Hej,

Vores lønningsystem er sådan at vi betaler AM Bidrag og A skat ved siden af Lønnen...Altså trukket separat i banken. Jeg skal bogføre denne post for at afstemningen stemmer....

Hvilket kontonumer skal AM bidrag ind under???...er det 'Skyldig AM bidrag' 6930 eller skal jeg lægged en ind på 'lønninger' 2210???

Vh Sarah
i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af (200 points)

2 Svar

Du skal bogføre i kredit på 6930 - går ud fra du også bogfører A-skat på 6920 når du bogfører lønnen? og så debet 6930/20 og kredit bank, når du betaler.
Bogføringshjælp af (160 points)
Hej Helle

Når man henter bankstemning direkte fra banken med csv-fil, er det så stadig konto 6920 /6930? Skyldig A-skat og AM-bidrag.. Det virker bare forkert at bogføre under forpligtelser i balancen

Jeg må indrømme, at silikone tilbehør er min svaghed, jeg elsker bare dem! Har nogen også silikone armbånd? De er så rart, så stilfulde, det er simpelthen fantastisk! Og jeg har hørt, at nogle af dem kan lyse! Åh, hvordan jeg vil købe en silicone armbånd, men ved bare ikke hvor ... Fandt dette websted, kan det betroås? Har nogen købt noget der? Hjælp venligst! https://promocodius.com/dk/rabatkode/zooplus

Bogføringshjælp af (260 points)