Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart Inbox og OCR

0
Jeg mener at, Smart Inbox er et godt skridt i den rigtige retning. Jeg så gerne, at det udvikles m.h.t. OCR således at indskannede bilag "læses" mere grundigt og mere information trækkes ud som data. E.g. Navnet på Debitor selskabet. Derudover vil det være en fordel, at appen udvikles således, at den "fanger" selve bilaget. i.e. lader brugeren sikre, at det kun er bilaget som afbilledes og kan roterer/justere indskanningen samt rette data som bliver fanget. Mvh Malcolm
i Forslag » Bilagshåndtering af (120 points)

1 Svar

Hej Malcolm og tak for dit indlæg,

Super fedt at du følger vi bevæger os i den rigtige retning. Jeg er helt i, at et modul som Smart Inbox er vejen frem. 
Vi arbejder løbende på at forbedre over OCR scanner til vores Smart Inbox. Det er som udgangspunkt ikke noget du kan mærke fra dag til dag, men vi brugere hele tiden mere data og optimere de funktioner, som ligger bag. 

I forhold til det sidste du skriver, så er jeg ikke helt på, hvilken data du ønsker i forhold til debitor selskabet og den del med, at det kun er selve bilaget, der skal 'fanges'. Vil du være frisk på at uddybe det, så jeg er helt sikker på, hvad du mener?

Jeg ser frem til at høre fra dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)