Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Flyttefunktion af fakturalinjer ved abonnementskørsel

0

Jeg bruger ofte jeres abonnementsmodul og har en ønske om en funktion.
Problemet opstår når en kunder opretter en ny abonnement som tilføjes på kunden, så kommer det abonnement til at stå automatisk nederst på fakturaen. Kan man ikke udvikle en funktion så man kan angive de forskellige abonnementers placering på fakturaen? Lidt ligesom flyttefunktionen på en almindelig faktura. For det er meget tidskrævende at skulle gennemgå hver enkelt faktura ved hver abonnementsopkrævning.

i Forslag » Dimension (afdelinger) af (120 points)

2 Svar

Hej og tak for dit forslag, 

Jeg vil lade det ligge herinde i et par uger. På den måde kan vi se, hvor mange andre brugere, der ønsker samme funktionaltet. 

Efter de to uger vil jeg på baggrund af efterspørgslen tage en vurdering af, hvad vi gør herfra. 
Jeg vender tilbage smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen,

Nu har dit forslag ligget herinde et par uger og jeg vil sige, at vi har fået andre forslag vedrørende abonnement, som flere brugere har efterspurgt. Derfor vil vi i første omgang rette vores fokus mod de forslag vi har liggende under overvejes
Du er meget velkommen til at hoppe derind, så du stadig kan få indflydelse på, hvilke forslag vi i fremtiden kommer til at kiggge på. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)