Hej igen,
Tak for at uddybe. Jeg tænker den sidste del handler om at se varer, som ikke er blevet solgt, hvilket kan give god mening i forhold at se varer, som ikke sælger i jeres forretning. Det kan være svært at se alle varer som ikke er solgt, hvis man har 8.000 varenumre.
I forhold til den med at se, hvilke varer der er solgt fra en specifik leverandør, så er jeg stadig ikke helt med på, hvad den skal bruges til. Lad os sige du trækker en statistik på en leverandør, så du kan se, hvilke varer, der er solgt fra en bestemt leverandør. Hvordan skal den hjælpe dig kontra at se, hvilke varer du generelt har solgt? Altså hvilken ekstra værdi giver den information og hvordan skal du aktivt bruge den?
Jeg spørger for at have en bedre vurdering af, hvilken værdi vi vil skabe for dig og andre brugere. Det er nemlig meget vigtigt for at vi skaber mest muligt værdi med de forslag vi arbejder med samt hvor mange brugere, der vil få gavn af de specifikke løsninger.