forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Arbejdskort til medarbejder

+2
Hejsa

Jeg er ny bruger og syntes godt nok jeg mangler nogen redskaber i dette system .

Har brugt gl. C5 før dette.

Mangler et sted hvor jeg kan udskrive et arbejdskort/projekt til af ansatte kan have med i papirform.

Uden priser - men med alle andre oplysninger ( Kunde / Adr. / telefon nr. osv. + beskrivelse af arbejde til ansatte )   

Frank 23477520
spurgt 8 Okt i Forslag » Projektstyring af Frank Lyngholm (180 points)

3 Svar

Hej Frank og tak for dit forslag,

I forhold til at danne et arbejdskort på en medarbejder, så vil jeg lige spørge lidt ind.
Jeg kan se du ønsker oplysninger på den kunde i skal ud hos. Ud over det, så er det en beskrivelse af opgaven til de ansatte. Hvilke af disse informationer ønsker du at trække ud af e-conomic og hvordan skal de tastes ind? Hvordan skal det stilles op og hvorledes skal det kunne bruges i e-conomic efterfølgende? Hvis det altså skal bruges efterfølgende.

Jeg håber du er frisk på at uddybe, så jeg er helt sikker på jeg forstår omfanget og hvordan en løsning kan laves.
Du må meget gerne komme med et konkret eksempel.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 10 Okt Forslag af Jesper Mieritz (69,750 points)
Hejsa

Vi skal bruge kunde oplysninger  - Adr. telefon nr. osv.

Projekt nr.

+ Tekst som er skrevet i tilbud/ordre

+ Have mulighed for at rette tekst / Slette tekst samt skrive mere tekst.

ex. Nøgle er under måtte.

Ingen priser skal fremgå på arbejdskort/projektkort eller hvad det skal have af navn.
besvaret 10 Okt Forslag af Frank Lyngholm (180 points)

Hej Frank og tak for at følge op, 

Jeg kan godt forstå, hvad du gerne vil her og det ville helt sikkert være brugbart for jer med et projekt modulet. Omvendt er jeg også nødt til at holde det i mod de andre forslag vi har liggende under overvejes. Der kan være forskellige grunde til et forslag bliver lagt over i overvejes, men de to primære grunde er mængden af bruger vi har hørt et forslag fra og hvor meget værdi det skaber for de brugere.

Dit forslag er ikke et af dem vi har hørt mest til, men jeg synes værdien i det er ret god. Jeg ser et potentiale i enten at lave det på papirform, eller måske via vores tidsregistrings app. Det er ikke en garanti for, at det bliver udviklet, men jeg vil gerne starte med at lægge dit forslag til overvejes. Det betyder, at det ligger på den liste vi løbende tager forslag fra og udvikler på. Der er derfor ingen tidshorisont, eller garanti for vi kommer til at gå den vej.

Lad det være opfordring til alle andre brugere om at bakke op, hvis i er enige. Jo flere stemmer, jo større chance for vi tager lige præcis det forslag.

Hej Frank

Jeg tænker at din udfordring kunne løses ved at koble et ordrestyrings eller projekt system sammen med e-conomic hcor du så vil kunne styre dine ordrer og dermed skabe disse arbejdssedler.

Et alternativ, som er en lidt alternativ løsning, kunne være hvis du fx ikke bruger tilbud i e-conomic, at vi så opretter et layout som er en arbejdsseddel og dermed uden priser osv.

Du skal være velkommen til at kontakte mig hvis du vil høre mere.

Mvh Alexander Sylvestersen-Platz | VALJU ApS | +45 3360 1261
besvaret 7 Nov Forslag af Alexander - VALJU (1,510 points)
i gang× 5
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”