Hej Frank og tak for at følge op,
Jeg kan godt forstå, hvad du gerne vil her og det ville helt sikkert være brugbart for jer med et projekt modulet. Omvendt er jeg også nødt til at holde det i mod de andre forslag vi har liggende under overvejes. Der kan være forskellige grunde til et forslag bliver lagt over i overvejes, men de to primære grunde er mængden af bruger vi har hørt et forslag fra og hvor meget værdi det skaber for de brugere.
Dit forslag er ikke et af dem vi har hørt mest til, men jeg synes værdien i det er ret god. Jeg ser et potentiale i enten at lave det på papirform, eller måske via vores tidsregistrings app. Det er ikke en garanti for, at det bliver udviklet, men jeg vil gerne starte med at lægge dit forslag til overvejes. Det betyder, at det ligger på den liste vi løbende tager forslag fra og udvikler på. Der er derfor ingen tidshorisont, eller garanti for vi kommer til at gå den vej.
Lad det være opfordring til alle andre brugere om at bakke op, hvis i er enige. Jo flere stemmer, jo større chance for vi tager lige præcis det forslag.