Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




scan med app'en "expenses" som administrator

0
Det kunne være rart hvis man som Administrator kunne scanne eksempelvis bon'er ind på en aftale.

Når man modtager en bærepose med bilag kan man ligge A4 siderne i scanneren og lade den gøre sit arbejdet - men der ligger ofte en del bon'er, som kræver klisterbånd eller (foto og manuelt overfører) - her ville det lette opgaven hvis man som admin kunne åben app'en "expenses" og sidde ved skrive bordet og bare "skyde" der ud af :) uden at skulle "låne" et bruger login fra kunden.

mvh

Heino
i Forslag » Bilagshåndtering af (120 points)
status opdateret af 🔒
Hej igen Heino

Jeg kan nu komme med en lille glædelig opdatering på dit indlæg.

Inden året slutter, så vil det være muligt at logge på udgifts appen via sin Administrator aftale og herefter vælge den aftale (almindelig aftale), man gerne vil indscanne fra.

På nuværende tidspunkt er vi ved at undersøge om dette også kommer til at gælde internal aftaler, men når vi ved lidt mere, vil vi komme med en opdatering på denne udfordring også

Håber dette svar vil spare lidt på klisterbåndet :-)

Med ønsket om en rigtig dejlig weekend til dig.
Jeg kan ikke få lov at logge på admin login i app'en, så er det svært at benytte metoden

2 Svar

Hej Heino

Tak for dit indlæg. Vi har valgt at gøre udgifts appen bruger specifik, da vi har vurderet, at det som Administrator måske ville blive uoverskueligt, hvis Administrator har f.eks. 45 aftaler og skulle bladre mellem dem på mobil telefonen.

Det jeg foreslår du evt. kan gøre er, at tage et almindeligt billede af bonnen og indsende den direkte til indscanningsmailen og så sammenkoble de enkelte bonner under ubehandlede, så du slipper for klisterbånd.

Håber det kan være en løsning for dig.

Jeg lader dog lige dette indlæg stå åbent i 14 dage, for at se andre kunders kommentarer

Rigtig god weekend til dig

Hilsen Susan Jensen
Forslag af 🔒 (38.5k points)
Hej Susan,

Jeg kunne rigtig godt tænke mig netop denne funktion i Expenses app'en.

Jeg benytter Android men kan ikke se at det skulle virke endnu. Blev udrulningen af dette forsinket?

Mvh,

Martin
Forslag af (160 points)
Hej Martin

Ja, du har ret. Desværre blev denne funktion forsinket. Den er stadig med i planerne, men da det drejer sig om, at vi ændrer hele opsætningen og den måde man logger ind i e-conomic på, er det trukket lidt i langdrag.

Jeg kan ikke på nuværende tidspunkt komme med en endelig deadline, men jeg lover at holde dig informeret

Rigtig god weekend til dig