forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Leverandørfaktura i Inbox

+1
Det ville hjælpe gevaldigt på anvendeligheden af Inbox, hvis det var muligt at vælge "kun postering" når en leverandørfaktura oprettes. Nu skal man oprette posteringen, gå til kassekladen, finde posteringen, åbne den, ændre den  og vælge "kun postering" .

Man kan godt oprette en leverandør og vælge "kun postering" , men posteringen ender altid i kassekladen med "ingen betaling"
spurgt 18 Sep i Forslag » Indscanning af Cvp (130 points)
status opdateret 18 Sep af Susan Jensen

1 Svar

Hej

Tak for dit foreslag. Vi har faktisk kigget på dette. Det kræver dog, at det har adgang gennem vores API, men jeg lader lige dit indlæg stå i 14 dage her på Forum for at se om der er andre kunder der har kommentarer.

Jeg tager det med som et punkt til vores udviklingsteam, så jeg skriver lige til dig når jeg ved noget mere.

Jeg ved de allerede er ved at kigge på, at få kassekladde felterne til at matche med smart inbox, så de bliver så ens som muligt, men lad mig som sagt lige vende tilbage til dig.

Venlig hilsen/Best regards

Susan Jensen

WOW Hero, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

besvaret 18 Sep Forslag af Susan Jensen (3,970 points)
i gang× 5
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”