forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Afdeling 0

0
Hej,

Jeg bruger afdelingsnumre i mit regnskab og oplever, at jeg skal være opmærksom på de automatiske valuta posteringer som systemet laver. Selvom jeg har opsat kontoen med tvungen afdeling, opretter den posteringen uden en afdeling på. Hvordan kan det være? Og kan dette ændres i systemet?

Mvh Olivia
spurgt 5 Sep, 2018 i Forslag » Dimension af od (360 points)

1 Svar

Hej Olivia.

Mange tak for dit indlæg.

Det er også et større besvær med de afdelinger når de ikke stemmer helt overens. Det er korrekt at vores systemposteringer ikke rammer afdelinger. Det er en udfordring som vi er bekendte med og stadig prøver at finde en løsning på.

På nuværende tidspunkt må jeg dog desværre sige at dette ikke kommer til at være en sag vi ser på lige nu.

Problemet ligger i at hvis vi f.eks. har en faktura med 8 linjer, som hver har sin afdeling på sig, hvordan systemet i så fald ville skulle lave posterne, vi møder også et problem i at systemet i forhold til udregningen af valutakursen over flere poster, som vi desværre ikke har fået til at fungere, og desværre ligger vores fokus andre steder i programmet på nuværende tidspunkt.

Jeg er ked af at måtte skyde forslaget ned så hurtigt, men vi er bekendte med sagen og den er gemt i vores idébank til når hvis dette bliver et stort krav, eller vi finder en god løsning.

Jeg vil dog takke dig for at skrive ind til forum omkring dit behov og jeg håber, at du fortsat vil skrive ind med dine idéer så vi kan gøre e-conomic til et bedre program.

Hav en rigtigt god torsdag!

Venlig hilsen/Best regards

 

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 6 Sep, 2018 Forslag af Charles Jensen (13,780 points)
overvejes× 100
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”