forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Ekstra regnskab til små virksomheder

0
Det kunne være rigtig smart med et modul til E-conomic Pro-løsning (enten gratis eller mod en mindre betaling), som giver adgang til at oprette et ekstra regnskab for mindre virksomheder, som har et hovedfirma plus et mindre firma eller et Holdingselskab. På den måde kan man let tilgå to selskaber til en fornuftig pris og fra samme login.
spurgt 4 Sep, 2018 i Forslag » Abonnement af nov (120 points)

1 Svar

God dag Nov.

Mange tak for dit indlæg.

Jeg undersøger lige hvad muligheden er for at få en sådan pakke. Vores administrator hold har nemlig en pakke kendt som "Internal mini" som er lavet til holding selskaber, men vi har ikke sådan en pakke til vores "Normale brugere".

Desværre er vores "pakke mand" om man kan kalde ham det ikke tilstede i dag, så jeg skriver bare lige for at informere dig om at jeg er på sagen, men desværre ikke kan komme med et direkte svar.

Jeg vil dog gerne lige høre dig når vi alligevel er i gang. Hvor mange posteringer tror du dette holding selskab ville skulle bruge, og hvilket andre krav ville der være til et holding selskab i din optik?

Lad mig høre fra dig, og så vil jeg ønske dig en fantastisk dag! :-)

Venlig hilsen/Best regards

 

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 6 Sep, 2018 Forslag af Charles Jensen (13,780 points)
Hej Charles

Tak for dit svar.

I min optik har et holdingselskab til en mindre virksomhed ikke ret mange posteringer i løbet af et regnskabsår, da der ikke er mange direkte transaktioner. Jeg vil gættte på 30-100 posteringer om året alt efter størrelse og antal af datterselskaber.

Dette kunne også være attraktivt for nye Iværksættere, som gerne vil starte med et professionelt bogføringsprogram i stedet for et gratis-program, som skal skiftes ud, når omsætningen stiger.

Rigtig god dag til dig også :)
Hej igen nov.

Så er jeg tilbage igen med nyt. Jeg har haft det til diskussion, at der er et ønske omkring en pakke til holding selskaber. Dog var det heldigvis en ting som de havde tænkt sig at tage op, og det var faktisk et af deres punkter for i år. Dog har der ikke været meget mere diskussion omkring hvordan det skulle fungere, hvad det skulle koste og hvad pakken skulle indeholde.

Jeg kan derfor desværre ikke give en tidsperiode, da de ikke kunne sige om det i sidste ende ville blive taget op i år. Jeg sætter derfor dette indlæg med tagget "Implementeres ikke". Det er ikke fordi vi ikke ønsker at implementere en sådan pakke, men mere på baggrund af at jeg desværre ikke kan sige om det sker, og hvis der sker hvornår det i så fald bliver lavet/diskuteret. Jeg vil selvfølgeligt vende tilbage hvis jeg høre nyt omkring en sådan pakke.

Nu har vi ihvertfald en fod inden for døren, og de ved at der er et behov. Det er ikke kun noget jeg har hørt fra dig da jeg flere gange er blevet spurgt via vores support kanaler. Der var det dog fortsat at man anvendte "Start-up" pakken.

Jeg undskylder at jeg ikke kan give et mere direkte svar.

Hav en rigtigt god uge! :-)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”