forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Automatisk tilføjelse af "0"'er ved FI-kort i Smart Inbox

0
Når man indtaster / får forslag til betaling bør Smart Inbox selv tilføje manglende nuller så betalingslinien ender på 15 tal

Det er meget irriterende, og spild af tid, at man skal sidde og tælle"0"'er for at opfylde de 15 cifre der er nødvendige til FI-kort.

hvornår vil dette kunne blive korrigeret?
spurgt 4 Sep i Forslag » Indscanning af Jimmy FFB medlem (2,660 points)

1 Svar

God dag Jimmy.

 

Tak for indlægget, det giver jo rigtigt god mening. Dvs. at systemet selv går ind og skriver de resterende nuller automatisk for en FIK-Linje, ligesom i vores kassekladde når man laver en leverandørpostering.

Jeg synes det er et forslag som ville give god mening, og som nok ikke ville være så svært at få lavet. En lille men hurtig forbedring, som måske kan laves hurtigt, da den allerede eksistere i systemet.

Jeg vil da lige prøve at høre udviklingen ad om dette kan laves, da jeg er sikker på at det ville hjælpe alle som laver leverandørfakturaer.

Du høre fra mig når jeg ved mere og hav en rigtigt god dag!

Venlig hilsen/Best regards

 

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 4 Sep Forslag af Charles Jensen (9,140 points)
God dag Jimmy.

Så er jeg tilbage med nyt og undskyld den lange ventetid.

Jeg vil straks sige at vores udviklere har accepteret at dette bliver laves. Jeg vil lige holde dig opdateret når jeg ved mere om deres udsigt til at takle problemet, men ihvertfald er idéen accepteret af dem. :-)

Hav en rigtigt god dag.
i gang× 5
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”