Hej Adelfine. :-)
Okay, det klart at hvis i har 50 fakturaer, så er det svært at se hvilken lokation der er trukket fra, men hvorfor ønsker i at se dette?
Grunden til at jeg nok spørger lidt irreterende, er at jeg tænker endestationen vel altid er at se hvorhenne man har sine vare på lager. Hvis man ser at et lager står forkert, kan man altid bare foretage flyttet. Jeg forsøger enligt bare at opnå forståelsen, så jeg ved hvorfor dette ønskes.
Jeg får dog selv en lille idé omkring hvordan vi kan få dette lavet, vi har nemlig en mulighed for at eksportere lister enkeltvis. Den forekommer under "Det orange tandhjul oppe til højre -> Alle indstillinger -> Eksporter data -> Eksporter data enkeltvis -> Træk den som hedder fakturalinje.csv."
Denne liste kan nemlig f.eks. se afdelinger, så jeg tænker det måske kunne give mening hvis den også viste lokationer. Så får i nemlig en liste der viser alle fakturalinjers lokationer, og så kan vi dokumentere hvilken lokation der blev anvendt på den angivne faktura. Da lokationerne også angives på på fakturalinje plan, så ville det også være nemmere at se.
Det ville forekomme i en CSV. fil. Se gerne denne guide: http://wiki2.e-conomic.dk/eksport-af-data/eksport-fra-e-conomic-enkeltvis som viser hvordan man eksportere.
Ville det kunne virke for jer? Jeg ved godt det er en anden idé, en den foreslået, men jeg har set denne oppe flere gang, men desværre ikke haft held med den. Med det som jeg lige tænkte på ville det kræve at systemet trak en data ud, som der allerede eksistere, i en fil som også eksistere, så det er muligvis lige til at få lavet. Jeg håber det giver mening, ellers så lad mig endeligt høre fra dig. :-)
Hav en fantastisk uge! :-)