Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ændre FI-nummer til Kunde nummer

0
Er det muligt at ændre FI nummeret på faktura, så det ikke er faktura nummer der står der, men kundenummer istedet for.

Det vil nemlig gøre det meget nemmere for os når vi bogføre indbetalinger af faktura, at det er kunde nummer der står på bank udskrift istedet for faktura nummer.
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag. Lige præcis dette forslag har jeg haft oppe at vende før.

Det er sådan, at hvis du sender et kontoudtog, eller en rykker, så vil det være kundenummeret, der bruges. På nuværende tidspunkt er det dog ikke muligt på en faktura. Jeg har vendt med vores udviklere og vi sidder i øjeblikket og arbejder lidt på i det forbindelse med en anden sag.

Jeg vil for nu sætte dit forslag til overvejes, da vi ikke helt ved, hvordan det hele ender, men vi er i gang med at undersøge det. Mange tak for at byde ind. Jeg skal nok opdatere dig, når der sker noget nyt i sagen :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Ok.

Håber i får det ændret. Det er meget tidskrævende at gå ind og finde kunde nummeret via faktura nummer. Istedet for at kundenummer står på bankudskriften.
I forhold til den, må jeg så spørge, hvordan du arbejder i forhold til at gøre dette? Var har nemlig forskellige måder at løse dette på i e-conomic. Altså at afstemme ud fra fakturanummer.

Kan jeg lokke dig til at beskrive, hvordan du afstemmer, når først indbetalingen er modtaget i banken? Det kan være jeg har et godt bud eller to på, hvordan det kan klares med den funktionalitet vi allerede har i dag :)