Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ønskes Booking muligheder til transportfirmaer

0
Er helt vild med jeres system, bortset fra at man ikke kan maile følgeseddelen som jeg har lavet om til også at være en booking som skal sendes til et transportfirma.

Jeg har sat total vægt og volumen og antal kasser ind i følgeseddelen, og ændret følgeseddelnavnet til også at stå booking, sådan at jeg kan gemme følgeseddelen, og maile den fra min e-mail.

Det ville være super hvis systemet kunne lave en booking, som man så kan sende direkte til transportfirmaet fra e-conomic, ligesom man kan sende en ordrebekræftelse til kunden.
i Forslag » Lagerstyring af (250 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag.

Super fedt du har kunne være kreativ med brugen af vores layout og lave bookinger. Du skriver, at du kan lave følgesedler og derfor gætter jeg på du har lager tilknyttet til din aftale.

Når nu har lager, hvorfor bruger du så ikke bestillinger til at booke hos dine fragtmænd? Det lyder som en booking og en bestilling i dette tilfælde minder meget om hinanden.

Hvis der er en grund til du ikke kan bruge bestilling, så må du meget gerne uddybe. På den måde forstår jeg også bedre, hvordan du arbejder og derfor hvordan vi løser det bedst muligt.

Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)