Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Følgeseddelnr. på faktura

+1
kan man få følgeseddelnr. på sine fakturaer? I og med, at ordrenummer på en konkret ordre bliver ændret ved fakturering, ville det være en kæmpe hjælp, hvis følgeseddelnr. kunne fremgå af fakturaen.
i Spørgsmål » Lager af (690 points)
status opdateret af 🔒
Hej igen Pernille

Bare lige for at give dig en opdatering på dit indlæg.

Vi har møde med vores udviklingsteam på onsdag i næste uge, og der vil jeg tage dit indlæg op til diskussion med dem.

Du hører nærmere fra mig, når jeg ved noget mere

Rigtig god weekend til dig
Hej Pernille

Vi har snakket med vores udviklingsteam og de informere, at følgeseddelnr. ændrer sig på samme måde som ordreseddelnr. på fakturaen. Det vil sige, at på samme måde som flere ordre numre kan stå på samme faktura, og at følgeseddelnr. fungere på samme måde, så mener vi ikke, at følgeseddelnummer på faktura så er hensigtsmæssig

1 Svar

Hej Pernille

Tak for dit spørgsmål. Desværre er det ikke muligt på nuværende tidspunkt at få angivet følgeseddel nummer på sin faktura, da det ikke er en del af de dynamiske felter vi har.

Jeg vil dog ændre dit spørgsmål til et forslag her på Forum, da det giver rigtig god mening.

Indtil videre vil jeg tage dette videre til vores udviklingsteam for at høre om mulighederne og om det evt. ville være noget der kunne overvejes

Du vil høre nærmere, når jeg ved lidt mere

Med venlig hilsen

Susan

Hilsen Susan Jensen
Spørgsmål af 🔒 (38.5k points)