Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Danske bogstaver bliver konverteret til ASCII kode ved indscanning og app

+2
Efter en tidligere opdatering bliver de danske bogstaver æ, ø og å nu konverteret til ASCII kode (af jeres indgående mailserver ??), både når det bilaget sendes som mail og via expenses app'en: eks. bliver et bilag med noten: æøå - ÆØÅ til æøå - ÆØ&#197 når man sender den ind via mail/app.

Dette har nu stået på i knap 4 uger - er der en tidshorisont på en løsning  ??
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (140 points)
Hej Marine :)

Hvis du sender ind via mail eller appen, så kommer emnefeltet nu korrekt ind med de rigtige bogstaver.
Hvis det er selve filnavnet, så er denne udfordring ikke løst endnu. Det var blot en lille opdatering :)

1 Svar

Hej Marine :)

Jeg har undersøgt sagen lidt. Som det ser ud lige nu, så kan du godt vente i hvert fald 4 uger mere.

Jeg prøver herinde fra at skubbe sagen lidt, men jeg kunne forstå på vores udviklere, at de har andre opgaver, som også er vigtige vi får løst hurtigt. Derfor kommer de først. Afhængigt af, hvor lang tid de tager og hvor lang selve problemer her tager, så kan du godt forvente, at der 1-2 måneder før det er løst. Det var den nuværende melding. Det kan heldigvis godt være, at det tager kortere tid, men desværre også at det tager længere tid. Det vil dog på nuværende tidspunkt være mit bedste bud på en tidshorisont.

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Er det muligt at få en opdatering af dette problem? Hvornår bliver det løst?
Hej igen,

Opdateringen herinde fra er, at vi stadig har den liggende hos vores teknikere.

Det team som sidder med dette og har brugt rigtig mange ressourcer på andre udfordringer vedrørende en hel ny måde at logge ind i e-conomic. Visma connect kalder vi det, hvis du har hørt om det.

Fordi dette projekt har taget så mange ressourcer, så har det fjernet fra andre, hvor denne er en af dem. Vi nærmer os dog en løsning på login delen og derfor nærmer vi os også en løsning på denne sag.
Jeg kan dog ikke give dig en dato for, hvornår det er løst, men du skal vide vi helt sikkert er opmærksomme på det herinde fra :)
Hej

Det virker ikke særlig godt når jeg skal sende en ordre afsted til en kunde at alle å´erne er erstattet med *. Kan I ikke se på dette problem?

Ligeledes er det ikke holdbart at der ved indscanning af bilag ændres bogstaver æøå til tegn og tal. Vil I prioritere at løse dette problem?
Hej,

I forhold til at sende ordre, så burde der ikke være problemer med den del. Det er kun når du modtager dem.

Hvis din kunde modtager den i e-conomic, så er problemet der selvfølgelige igen.
Hvis du oplever det på ting du sender ud af e-conomic, så vil jeg meget gerne gå i dybden med det.
Hej igen,

En del af problemet er nu løst. Hvis du sender en mail og har specielle tegn i emnefeltet, så kommer de nu korrekt ind i e-conomic. Det samme med appen.

Hvis filnavnet indeholder disse specielle tegn, så er der stadig udfordringer der.

Løser det jeres udfordring, eller har i også dette problem i filnavnet? :)