forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Smart Inbox - manglende felter

0
Jeg vil rigtig gerne, at felterne med forfaldsdato samt bankoplysninger bliver ført med over, når der scannes bilag via smartbox. På den måde kan man færdiggøre bogføringen i smartbox og slipper for at skal i kladden og kontrollere efterfølgende.

Håber I vil tage det med forholdsvis hurtig, da jeg har en kunde, som gerne vil bruge smart inbox, men tidsbesparelsen forsvinder, hvis jeg ikke kan færdiggøre bilaget i en arbejdsgang.

Med venlig hilsen

Hanne Tauber

Tauber Regnskab
spurgt 13 Jul i Forslag » Indscanning af Tauber Regnskab (120 points)

1 Svar

Hej Hanne.

 

Mange tak fordi du gider at bruge tid på at forbedre e-conomic. :-)

Umiddelbart lyder det som et forslag vi har hørt før, og på nuværende tidspunkt så kigger vi faktisk lidt på hvordan vi kan forbedre smart-inboxen, da vi har fået en masse feedback på dens funktionalitet. Vi arbejder stadig med hvad vi faktisk skal vise i smart-inboxen og hvad der ikke giver mening.

I forhold til dit forslag, skal jeg lige være helt sikker på at jeg forstår hvad du mener. I forhold til bankoplysningerne, ville smart-inboxen sagtens kunne gribe f.eks. FI-linjer, eller bankkonto. Hvad oplever du når du forsøger at oprette leverandørfakturaer ud fra smart-inboxen?

Hvordan tænker du evt. det skal virke, og hvor ville du ønske det skulle stå?

Jeg skal lige være helt sikker på jeg forstår hvordan du ønsker det.

Lad mig høre fra dig, så sikrer jeg mig at jeg forstår dig helt korrekt, og så kan vi jo tage dialogen derfra og finde ud af om du ikke har en fantastisk idé vi bare må have.

Hav en fantastisk dag! :-)

Venlig hilsen/Best regards

 

Charles Jensen

WOW Hero, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 18 Jul Forslag af Charles Jensen (9,480 points)
Hejsa,

Mange tak for svar. Dejligt, at I arbejder på forbedringer :-).

Jeg har brug for de samme felter og muligheder, som når jeg normalt taster leverandørfakturaer i købskladden.

Det er super vigtigt, at jeg har alle opslysninger, så jeg ikke skal ind og kigge på posteringen igen, inden den er klar til bogføring.

Det er ikke så vigtigt, hvordan det står.

Håber det giver svar, ellers må du endelig tage fat i mig igen.

(4081 1269 / hta@t-regnskab.dk)

Med venlig hilsen

Hanne Tauber
God dag Hanne.

 

Tak for dit svar. :-)

 

Jamen så er vi jo lidt på den samme side så vidt jeg kan forstå. Det er også noget af dette vi har på tankerne på nuværende tidspunkt, men jeg ved det stadig er en diskussion omkring hvorvidt smart-inboxen ikke burde ligne en kassekladde i stedet.

Vi er faktisk i gang med at inkludere nye felter i smart-inboxen, og jeg kan også se at den store omvæltning er blevet sat som et fokus Q4. Jeg skal dog ikke love at den bliver lavet om her, men vid at det er i fokus. :-)

 

I første omgang arbejder de på disse felter som angivet på dette billede: https://www.screencast.com/t/mbKn2he1

 

Men det er ikke der vi ønsker at smart-inboxen skal ende, der skal ske flere ændringer som jeg forhåbentligt kan fortælle mere om som vi kommer dertil. Jeg håber at dette ihvertfald belyser hvor vi er på vej hen, og hvis du endeligt har nogen spørgsmål, så skal du være så velkommen til at stille dem.

 

Hav en fantastisk uge! :-)

Hej Hanne.

 

Så er jeg tilbage med godt nyt! 

Vi har nemlig opdateret vores smart-inbox med nye felter.

De nye felter vi har inkluderet er "Modkonto, Moms modkonto, Forfaldsdato, Valuta, Valutakurs og Betalingstype/Bankoplsyninger"

Jeg håber at disse felter præcist var hvad du ønskede, ellers må du endeligt sige til.

Du vil kunne læse mere om vores nye opdatering via dette link.

Du må have en rigtigt god torsdag Hanne! :-)

i gang× 4
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”