Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Lager - forkert antal på lager, på pakkeseddel

+1
Hej,

På vores pakkesedler oplever vi ofte varer som står i 0, men ved opslag på varekortet er der varer på lager. Det er ikke varer med lokationer, så det kan ikke være en forklaring.

Vi har drøftet det med flere supportere på chatten, som så går ind og retter det enkelte varenumer til, efter at have undret sig hver eneste gang. Det er ikke en holdbar løsning, da den er for tidskrævende.

Kan vi få rettet det en gang for alle - og er der andre som oplever samme problem ?

Emballage til din webshop - Papkasser, tape, bølgepap, poser, bobleplast og meget mere.
i Forslag » Lagerstyring af (1.1k points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Christian :)

Vi skal selvfølgelig have rettet fejl i programmet.

Jeg har ledt lidt efter problemet her og jeg kan se i vores system, at der har været kigget på den, men at problemet ikke kunne reproduceres af vores teknikere. Det er svært at rette en fejl, hvis vi ikke kan genskabe det og derfor se, hvad der går galt. Derfor er det ikke rettet endnu.

Jeg kan læse, at vi har forsøgt at få forklaringer og få synliggjort fejlen fra de brugere, som har været berørt af det. Der er dog ingen, der har vendt tilbage på vores forespørgsler, så det er jo rigtig fedt du tager fat i os her! Det kan være vi kan få det løst.

Jeg vil høre om du har en ide om, hvornår det sker? Det er et skud i tågen, men hvis du har en mistanke, så ville det hjælpe ret meget, da vi som sagt ikke kan se fejlen herinde fra og ikke har noget at gå efter.

Hvis ikke, så vil jeg høre om du har et eksempel på, hvor det sker nu og her, eller du vil være frisk på at vende tilbage, når du oplever det? Så vil jeg meget gerne kigge på det og vende sagen med vores teknikere.

Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

Jeg har et konkret varenummer hvor det sker. Jeg kan ligge en testordre ind - hvis i vil rode med det.

Christian

Det ville være super fedt! 

Vil du give adgang til 348336? Du gør det på denne måde. 

Du må meget gerne enten skrive her, hvilken varer og ordre det drejer sig om, eller sende en mail til info@e-conomic.dk att. Jesper Mieritz, hvis det er følsomme oplysninger. 

Så skal jeg nok kigge på det. 

Jeg har sendt en mail :-)
Mange tak Christian,

Jeg har fået kigget lidt på det i dag. Jeg kan godt se du ikke bruger lokationer på den her vare, men problemet bygger på en eller anden måde alligevel lokationer. Det kan jeg se ud fra lidt test jeg har lavet.

Ikke at det er noget i din brug af lokationer, men vores system opfatter ingen lokation som en lokation. En standard lokation, hvis man kan kalde det, det. Det giver problemer. Hvorfor dette opstår ved jeg ikke helt endnu.

Jeg har vist det til vores teknikere og de vil prøve at kigge lidt i dybden med det.
Indlæg slettet af forfatter...

Hej Christian, 

Nu kan jeg se du har skrevet noget omkring, at indlæg er slettet af forfatter, hvilket må være dig. Det ved jeg ikke, hvordan skal tolkes.

På trods af det, så synes jeg alligevel, at du fortjener en opdatering omkring, at udfordringen meget gerne skulle være løst nu. Det er meldingen fra vores udviklere. Hvis du skulle opleve andet, så hører jeg selvfølgelig meget gerne fra dig. 

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Tak :-)