Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




subtotal

0
Hejsa,

Vi har lige skiftet regnskabsprogram til e-conomic. Vi har brug for at få subtotal (samlet beløb før rabat og før moms) på vores fakturaer, men ifølge jeres hotline er det ikke noget jeg kan få på...
Vores kunder bruger det til viderefakturering til deres kunder.

Er det noget der kan overvejes/gennemføres?

Med venlig hilsen
Vivi
i Forslag » Salg af (120 points)

1 Svar

Hej Vivi og tak for dit forslag,

Som det er lige nu, så er det ikke noget vi har overvejet at kigge på. Omvendt er det også grunden til vi har et åbent forum. Vi vil meget gerne have inputs fra jer brugere, så vi kan se, hvad i går og mangler i hverdagen.

Som udgangspunkt vil jeg lade dit forslag ligge i ca. to uger. Det vil jeg gøre for at få et indblik i, hvor mange andre brugere, der også savner den her mulighed. Det er meget vigtigt for os, at vi skaber mest mulig værdi for flest mulige brugere med de forslag vi arbejder videre med.

Jeg vender tilbage om et par uger :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Tusind tak for svar.
Fra min side af bordet vil et program aldrig kunne for meget.
Jo flere valgmuligheder des bedre...:-)

Jeg håber, I vil overveje det hurtigt, da mine kunder står og mangler denne sammentælling til viderefakturering af deres kunder.

Med venlig hilsen
Vivi Winther
Jeg er langt hen af vejen enig med dig. Så længe vi kan holde brugen af e-conomic nem og intuitiv, så kan flere funktioner aldrig skade.

Det her vil jeg ikke tro ødelægger nemheden ved e-conomic, så det skal ikke være en stopper for det. Jeg vil som sagt lige lade dit forslag ligge lidt og se på, hvad andre brugere mener om det :)

Hilsen Jesper
Hej Vivi,

Så har dit forslag fået lov til at leve lidt herinde.

Jeg vil i denne omgang sige, at vi ikke kommer til at arbejde videre med det. Det skyldes vi har begrænsede mængder af ressourcer til rådighed og vi derfor ikke mener, at det her forslag skaber mere værdi end andre vi har modtaget. Vi vil derfor fokusere på de andre forslag i første omgang.

Du skal dog have tak for at dele dine tanker med os :)