Kære Economic og ikke mindst brugere af indscanning.
Jeg har konstateret, at en af jeres ændringer har medført en alvorlig og generende fejl i bilagsbehandlingen.
Fejlen består i, at hvis man ændrer et bilagsnummer til et andet bilagsnummer i kassekladden, så bliver bilaget kopieret. Det betyder fx, at et bilag der består af ti sider nu består af to gange ti sider. Bliver bilagsnummeret ændret igen, så sker der en ny fordobling og nu er der 40 siders bilag.
Jeg har netop fået besked fra jer, at I er fuldt bekendt med fejlen, men har valgt ikke at prioritere dette, da fejlen ikke generer nok af jeres brugere.
I mine øjne en lidt mærkelig prioritering, at fejl, der opstår som følge af andre ændringer i systemet ikke bliver prioriteret.
Jeg kan sagtens forstå, at man vælge at prioritere nyfunktionalitet efter behov, men når man implementerer ændringer, der medfører fejl i systemet, så bør disse fejl udbedres.
Jeg skriver derfor dette indlæg for at få andre brugere af e-conomic til at synes godt om at få ændret fejlen med kopiering af bilag ved ændring af bilagsnumre.
Men ret skal være ret, hvis jeg er den eneste der har det som et problem, så må jeg leve med at slette dubletter af bilag, men jeg tror det næppe.
Til Economic: Skal hilse og sige, at det tager en del tid at rette op på jeres fejl med håndtering af bilag og bilagsnumre i kassekladden.
Hilsen
Hans Henrik