Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Opret Ny leverandør via Smart inbox

+1
Er det muligt I kan gøre det muligt at oprette en leverandør direkte fra Smart Inbox? I dag er det kun muligt at vælge allerede-oprettede leverandører.

Mvh.
Søren
i Forslag » Bilagshåndtering af (130 points)

2 Svar

Hej Søren,

Det ville give rigtig god mening at kunne gøre det dette direkte fra smart inbox.

Vi har senere i år planlagt at kigge på smart inbox og her vil jeg helt sikkert tage dit forslag med i puljen. Vi vil derfor til den tid kigge på om vi kan få det med i samme omgang, hvor vi alligevel skal kigge på smart inbox.

Mange tak for dit forslag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Søren,

En kort bemærkning på dit indlæg. Vi arbejder på at få denne mulighed med i vores næste opdatering af Smart Inbox.

Vi arbejder lige nu på en større opdatering. I og med du førhen har udvist interesse i vores udvikling af Smart Inbox, så vil jeg tilbyde dig, at du kan komme på en testversion af det før tid. På den måde kan I være med til at påvirke om opdateringen giver mening for dig. Opdateringen indeholder flere forbedringer som vi har arbejdet på ud fra den feedback vi har fået. 

Vi vil meget gerne samle noget feedback ind før vi ruller det ud til alle. 
Ville I være interesseret i at komme med på testen? 
Du skal være klar over, at jeg har en forventning om, at du vil være med til at bidrage med feedback, hvis du skal med på testversionen. 

Det er selvfølgelig helt valgfrit om du gerne vil være med på testen og hvis du ikke ønsker at være med til at levere feedback, så er det helt fair. Omvendt får du en rigtig god mulighed for at påvirke udviklingen på forkant.

Hvis du er interesseret, så må du meget gerne sende en mail til info@e-conomic.dk - att. Jesper Mieritz. 

Du skal I første omgang blot skrive, at du er interesseret i at være med og hvilke(n) aftale(r) du gerne vil have testen på. Der vil efterfølgende komme mere information omkring, hvordan det kommer til at fungere. 

Jeg ser frem til at høre fra dig, hvis du er interesseret. 

Hilsen Jesper Mieritz smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)