Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Autoforslag bilag i Smart Inbox

+1
Vi bruger autobank. Det er genialt!

Tekstgenkendelsen i smart inboxen er måske ikke den bedste, men man kan så rette det til  og så passer det.

FORSLAG:

Hvis man i kassekladden kunne sammenkøre posteringer der mangler bilag med indholdet i smart inboxen, baseret på total beløb og dato. Hvis der er flere matches på en given dato vælger man manuelt hvilken der er den korrekte.

Er dette muligt?

Det ville spare rigtig meget tid!

mvh

Henrik
i Forslag » Bilagshåndtering af (180 points)

2 Svar

Man skulle tro du var ansat hos EC :-)

Jeg tror der er noget på vej, som du bliver glad for (har jeg hørt i min øresnegl :-) )

Med venlig hilsen<br> Anne Bjørnsten<br> A B Consult - Regnskabsassistance<br> <div style="text-align: left;">&nbsp;<a title="www.a-b-consult.dk" href="http://www.a-b-consult.dk" target="_blank">www.a-b-consult.dk</a></div>
Forslag af (2.1k points)
Jeg er bare en jævnt tilfreds bruger, der gerne vil bruge endnu mindre tid på bogføring og ligegyldigt manuelt arbejde :-)

 

Kan du checke øresneglen og få en tidsramme på det, som jeg bliver glad for?

Tak.

 

mvh

Henrik
Hej Henrik og Anne,

Super godt forslag, Henrik. Det ville være en fed funktion at have!

Anne har ret i, at det er noget vi har kigget og funktionen var også live i kort inden vi opdage den ødelagde andre dele af programmet og derfor rullede den tilbage. Efter vi har rullet tilbage har vi igen overvejet funktionaliteten og vi er blevet enige om, at den første måde vi havde lavet det på, ikke gav den værdi til jer, som ville være mest optimal. Derfor holder vi lidt igen og overvejer, hvorvidt vi skal ændre på den nuværende funktionalitet.

I forhold til dit konkrete forslag, så er jeg overbevist om, at den ikke ville kunne løse lige præcis den arbejdsgang.

Jeg må derfor være jer lidt svar skyldig i forhold til, hvornår og hvis dette vil virke og hvordan det vil virke, men det er noget vi kigger på herinde.

Når jeg ved mere, så skal jeg nok lige give jer en opdatering :)
Hej igen,

Så har jeg fået noget mere information.

Som det ser ud lige nu, så er tanken, at man kan tage sine bilag og matche dem op mod alle posteringer, der ikke har et vedhæftet bilag. Det gælder både kladdeposteringer og bogførte posteringer.

Vi vil kigge på dette i løbet af slutningen af året. Jeg kan ikke sige præcis, hvordan det ender, men det er altså noget vi har tænkt os at kigge nærmere på inden alt for længe :)

Hej Henrik, 

Det er efterhånden noget tid siden du kom med forslaget her. 
Vi kiggede dengang på at udbygge Smart Inbox, men projektet har ligget stille længe nu og som det er lige, så er der andre ting i vores planer for hele 2019. 
Derfor vil jeg for nu sige, at vi ikke har planer om at implementere forslaget. Jeg vil ikke afvise vi i fremtiden kommer tilbage til det, men som tingene er lige nu, så skal du ikke forvente, at det bliver gennemført. 

På trods af det, så håber jeg du får en god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)