Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projektnr. i oversigt - daglig kasseklade

0
Hej

Når jeg bogfører hos kundenr. 1244064 så sidder jeg med et ønske om, at kassekladen kan vise evt. påført projektnr.
Kan man evt. rette opsætningen så ”afd.” bliver til projekt i stedet for?

Det er ikke feltrækkefølge i bogføringens ”pop-up” – der har jeg projekterne på
i Forslag » Projektstyring af (140 points)

1 Svar

Hej Rikke

Det er et super godt forslag du kommer med. For mange ville det helt sikkert give mening at have projektnummer på.

Grunden til vi har valgt vise afdeling frem for projekt er, at vi har flere brugere, som benytter afdeling.

Det er selvfølgelig fair at kigge på om man kunne brugertilpasse sine kolonner til enten det ene eller det andet. Det gælder for sin vis ikke kun projekt/afdeling, men alle kolonnerne.

I forhold til at kunne brugertilpasse sine kolonner, så er det noget vi har snakket meget om herinde. Der er ingen tvivl om, at det ville være en super fed funktion, men der er ikke blevet prioritet at kigge den vej. Vi har valgt at kigge på en masse andre fede funktioner, som vi har vurderet vil give mere værdi ud fra den feedback vi har fået kontra, hvor lang tid det vil tage at udvikle.

Derfor vil jeg afvise, at vi arbejder hen imod en løsningen på kolonner nu og her. Ideen er helt sikkert gemt herinde og din stemme i forhold til forslaget tæller med. Jeg vil dog ikke love dig en tidshorisont, da vi ikke har afsat tid og ressourcer i vores planer til at kigge på det, men det er noget som vi også ser et potentiale i.

På trods af vi ikke kigger på dit forslag, så håber jeg du får en rigtig god weekend :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)