Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Valg af bilag til bogføring på baggrund af kategori eller note

0

Det kunne være en fest at når man vælger at oprette et bilag fra en indscanning, at man så kunne søge i noterne - og ud fra dem vælge hvilke bilag man ønsker at bogføre.
Eks. en note kunne være rejseafregning - og så have en kassekladde til alle rejseafregningerne.
Når så man vælger at bogføre rejseafregningerne  - så kan man sige - Opret postering fra indscanning - og så udsøge alle bilag med noten Rejseafregning 

i Forslag » Bilagshåndtering af (120 points)

2 Svar

Hej Ida og tak for at skrive dit forslag herinde.

Først og fremmest vil jeg gøre dig opmærksom på, at jeg i første omgang vil lade dit forslag ligge i ca. to uger, så andre brugere kan få en chance for at byde ind og vi på den måde kan få en bredere mening af hele sagen.

Vi har haft en lille korrespondance på mail og for ikke andre brugere skal snydes for det forslag jeg gav dig, så skriver jeg det også lige her selv om du har set svaret.

Mit forslag med nuværende funktionalitet går på, at alle steder i e-conomic er det muligt at søge med ctrl. + f

Hvis du åbner din liste med bilag og noter og herefter trykker ctrl. + f, så kommer der en lille søgefunktion frem, hvor du fx kan skrive rejseafregning og herefter vil alle steder dette ord optræder i noten blive fremhævet. På den måde kan du, hvilke bilag der indeholder det du ønsker at finde.

Det vil allerede kunne hjælpe dig i dag.

Jeg håber andre brugere er klar til at byde ind, så vi kan flere brugeres mening.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen Ida,

Din forslag har nu ligget lidt og jeg må sige, at dette er ret specifikt og jeg vil vurdere, at vi har andre forslag, som rammer bredere i forhold til, hvor mange af vores brugere, som ønsker dette.

Derfor vil jeg afvise, at vi arbejder videre med dette på nuværende tidspunkt. Du skal dog have tak for at dele det her på vores forum. Hvis du i fremtiden har andre tanker, så er du meget velkommen til at skrive herinde. Om det er spørgsmål til funktionalitet, arbejdsgange, eller nye forslag. Du skyder bare løs. Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)