Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bogstav i projektnumre

0
Hej

Det kunne være super godt at man i projektmodulet kan oprette et projekt med et bogstav. Især til underprojekter.

 

Således at man har et hovedprojekt 38000 og underprojekter 38000a, 38000b osv.

Vil i ikke oprette det?

Mvh.

Jane
i Forslag » Projektstyring af (210 points)

1 Svar

Hej Jane og tak for dit forslag

I forhold til om vi vil oprette det, så vil jeg lade dit forslag stå åbent i et par uger før jeg svarer. Det vil give andre brugere mulighed for at byde ind og stemme på indlægget. På den måde kan vi få et bredere billede at hele forslaget.

Når det er sagt, så vil jeg dog også lige spørge lidt ind.

Hele tanken med hovedprojekter og underprojekter er, at man har mulighed for at koble projekter sammen. Som jeg læser det vil du nu også gerne kunne koble dem sammen via et bogstav. Hvilken grund er der til du ønsker endnu en kobling mellem projekterne og hvordan mangler du dette i forhold til den måde de er koblet sammen i dag?

Jeg ser frem til at høre fra dig. Hvis der er noget af det, som ikke giver mening må du endelig sige til.
Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej

 

Jeg kobler også hoved og underprojekter sammen i E-conomic. Men jeg har en kunde, hvor de har brug for at underprojekter har et andet nummer end hovedprojektet derfor kunne det være rart at man kunne skrive bogstaver.

 

Det letter også overblikket og strukturen.

 

Mvh.

 

Jane Sass Hvass
Hej Jane og tak for at følge op.

Hvis du have vist koblingen mellem hoved- og underprojekt, så kan du gøre det under igangværende projekter ved at få vist dine hovedprojekter. Det er altså muligt at se de 'hænger' sammen.

Når det er sagt, så skal du også bruge en numerisk værdi. Jeg kan egentligt godt følge dig i bogstaver vil være bedre. Så fx 38000a, er bedre end 380001, men det vil måske også være en løsning. I første omgang vil vi ikke gå ind og ændre på feltet her.

Hvis du er i tvivl om, hvordan du ser, hvordan de hænger sammen, eller du ønsker at se noget helt bestemt ud over et bedre overblik, så må du sige til.

Jeg er altid klar til at finde en løsning med de funktioner vi allerede i dag kender til :)

Rigtig god dag.