Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Drag and drop af pdf-filer direkte fra mail

+1
Det er ikke muligt at drag and drop pdf-filer direkte fra en mail til Smart Inbox, når man benytter WIndows.

Jeg ved det er muligt, når man kører på en Mac.

Derfor anmoder jeg om, at det bliver muligt at foretage drag and drop på Windows, da det eller betyder en ekstra arbejdsgang , at skulle sende mail videre til Inbox-mailadresse eller gemme filen for derefter at foretage drag and drop.
i Forslag » Bilagshåndtering af (170 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Jeg har prøvet at grave lidt i det. Umiddelbart kan jeg ikke se forskellen ligger i, hvilket styresystem du har, men mere i hvilket mailsystem og den opsætningen, der ligger bag.

Hvilket mailsystem bruger du på mac og hvilket bruger du på windows? Der kan evt. være en forskel i opsætningen i selve mailsystemet, så den gemmer filerne anderledes. Det vil jeg prøve at undersøge ud fra, hvilke systemer du bruger.

Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Jeg benytter Apples standard mail-program på Mac (hos en kunde) og på min egen PC benytter jeg Microsofts Outlook (365).
Hej og tak for at følge op :)

Det er selve det program du åbner den i, som gør om du kan trække den ind i inbox'en. Jeg testede på en mac og jeg fik det også til at virke i standardprogrammet, men i andre mailprogrammer kunne jeg ikke. Det er derfor ikke rettet specifikt mod Mac, men rettet mod lige præcis det program. Jeg har prøvet at kigge lidt på den opsætning, der er af programmet, men jeg må indrømme, at min styrke ligger i e-conomic applikationen og ikke opsætning af mail. Jeg har derfor ikke kunne finde frem til om det er en opsætning, der kan benyttes i andre systemer.

Med andre ord. Det er desværre ikke noget vi kan påvirke herinde fra.
Øv - det ville være fantastisk, hvis man kunne trække dem direkte fra Outlook.

Men indtil I får det til at virke, kan man med fordel trække bilaget ud på skrivebordet og så bagefter ind i bilaget. Det virker.

Så skal man bare slette bilaget på skrivebordet bagefter.

/AWA