forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Upload af bilag i A4 liggende.

0
Det er ved at være irriterende, at man kun kan uploade bilag i A4 stående format.

Stort set alle fjernøstlige lande arbejder med formater, der ikke ligner det, som e-conomic kan håndtere.

Og internt er der også ofte brug for et bredere format end A4 stående.
spurgt 28 Apr i Forslag » Indscanning af Erik Jensen (22,340 points)

1 Svar

Hej Erik :)

Når du siger du kun kan uploade A4 i stående format, så er jeg ikke helt sikker på, hvad der går galt. Jeg har prøvet med forskellige formater og alle kommer ind. Største format jeg har prøvet er A2 liggende, og den går fint ind i inbox'en.

Hvordan gør du siden kun kan uploade A4? Jeg oplever umiddelbart ingen problemer, men det kan være, der er noget jeg har misforstået.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 2 Maj Forslag af Jesper Mieritz (65,120 points)
Hej Jesper.

Jeg har svaret dig i en mail med et vedhæftet eksempel.
Hej Erik

Jeg har godt set din mail. Jeg svarede tilbage på den i mandags. Det ligner ikke du har fået mit svar, så jeg gensender lige. Du må meget gerne sige til, hvis du ikke modtager det igen.
i gang× 5
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”