forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Projektsystem dimensions kontering

0
Hermed forslag til forbedring af projektsystemet. Når der registreres poster på et projekt, er der mulighed for at tildele afdelingsnummer ved kassekladdeposteringer og ved registrering af rejseudlæg. Muligheden for at tildele afdeling mangler når det drejer sig om medarbejderposteringer af timer og km-godtgørelse.
spurgt 8 Jul, 2010 i Forslag » Projektstyring af Poul Lund (260 points)
status opdateret 21 Feb, 2013 af Steffen E

2 Svar

Hej
Må beskæmmet tilstå at vi først nu har opdaget dit indlæg. Vi vender tilbage når vi lige har drøftet dit forslag, som i øvrigt giver mening.

 

Kim Sneum Madsen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 25 Feb, 2011 Forslag af kimsneummadsen (24,020 points)
Hej,

Vi har faktisk hørt dette forslag flere gange, vi vil lige være helt sikre på at det er den rigtige løsning.

Skal afdelingen bestemmes når tiden registreres, eller skal det være en fast afdeling på medarbejderen?

Mvh

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 5 Jul, 2011 Forslag af Steffen E (151,510 points)
overvejes× 111
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”