Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Abonnementskørsel -tilvalg af faktura layout

0
Hej,

Jeg kan godt tænke mig at jeg kan vælge hvilket layout jeg vil anvende til abonnementskørsel, inden selve fakturaen bliver genereret.

Det ville betyde at jeg kan lave en abonnementskørsel, vælge et layout hvor det ex. fremgår at fakturaen opkræves via PBS og efterfølgende sende denne faktura til kunderne, blot som en "kopi". På den måde er der ingen tvivl for kunden om hvorvidt de skal betale den faktura som sendes pr mail eller den som opkræves via PBS.

Jeg håber at denne funktion snart vil være tilgængelig, da vores kunder generelt er ret ærgerlige over at de ikke også modtager deres månedlige opkrævning via mail.
i Forslag » Dimension (afdelinger) af (120 points)
opdateret af 🔒

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Jeg vil lige starte med at spørge for at være helt sikker.

Vil du gerne have at dine kunder skal have et standard layout og et andet på selve abonnementet?

Hvis ikke det er tilfældet, så vil jeg gøre dig opmærksom på at du lave næsten kan lave dine layouts som du vil. Der er selvfølgelig begrænsninger, men ud fra det du skriver her, så ser jeg ingen problemer i at lave et layout, der passer til dette.

Så kan du bruge dette layout som standard på disse kunder og allerede inden kørslen vil det være aktiveret. Vil det hjælpe dig?

Hvis du er i tvivl om, hvordan du gør, eller jeg har misforstået dig, så må du meget gerne uddybe.

Rigtig god weekend :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)