Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Download af alle indscannede bilag

0
Hej i supporten

Jeg sidder og arbejder som revisor, med en kunde der har scannet samtlige bilag ind i systemet.
Det er jo super nemt og lige til at gå til.

Men på grund af internethastighed osv., så kan det hurtigt tage noget tid, før man for set alle de bilag man gerne vil se.

Derfor efterspørger jeg en funktionalitet til at downloade alle de bilag der er indscannet med et enkelt klik.
Jeg ved godt, at man kan gøre noget lignende under "Eksporter bilag", men det ville være rart, hvis man kunne gøre det samme under "eksporter data" og så få eksporteret alle bilag enkeltvis.

På forhånd tak for hjælpen og god dag.
i Forslag » Bilagshåndtering af (120 points)

2 Svar

Du kan evt ikke få en kunde til, at sende dig en zip mappe til din mail, som du kan "pakke ud" på din computer, så du kan uploade dem i programmet enkelt vis.

Evt få lavet en fælles mappe på dropbox/onedrive eller hvad der bruges. For hver måned (jan-feb- mar osv.), så kan du slette dem når du har uploaded dem.

Ved ikke om dette hjælper. Jeg bruger selv dropbox og onedrive med mine kunder. Hvor jeg sletter mappen, når den er bogført.

/Helle
Forslag af (200 points)
Problemet er ikke at få bilagene ind i eConomic, det er mere at få dem ud :)

Ellers er jeg enig med dig i, at det er en god løsning :)
Desværre dette har jeg ikke et svar på. Henter dem ikke ud igen.
Hej og tak for at komme med inputs til os :)

Først og fremmest er jeg glad for du synes vores indscanning er lige til at gå til.

Når du siger du har problemer med at se alle de bilag du gerne vil se, hvor er du så henne i programmet og hvad vil du gerne opnå med en lang liste af bilag? Jeg håber du er frisk på at uddybe, så jeg forstår hele omfanget af arbejdsgangen.