Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Download af alle indscannede bilag

0
Hej i supporten

Jeg sidder og arbejder som revisor, med en kunde der har scannet samtlige bilag ind i systemet.
Det er jo super nemt og lige til at gå til.

Men på grund af internethastighed osv., så kan det hurtigt tage noget tid, før man for set alle de bilag man gerne vil se.

Derfor efterspørger jeg en funktionalitet til at downloade alle de bilag der er indscannet med et enkelt klik.
Jeg ved godt, at man kan gøre noget lignende under "Eksporter bilag", men det ville være rart, hvis man kunne gøre det samme under "eksporter data" og så få eksporteret alle bilag enkeltvis.

På forhånd tak for hjælpen og god dag.
i Forslag » Bilagshåndtering af (120 points)

2 Svar

Du kan evt ikke få en kunde til, at sende dig en zip mappe til din mail, som du kan "pakke ud" på din computer, så du kan uploade dem i programmet enkelt vis.

Evt få lavet en fælles mappe på dropbox/onedrive eller hvad der bruges. For hver måned (jan-feb- mar osv.), så kan du slette dem når du har uploaded dem.

Ved ikke om dette hjælper. Jeg bruger selv dropbox og onedrive med mine kunder. Hvor jeg sletter mappen, når den er bogført.

/Helle
Forslag af (200 points)
Problemet er ikke at få bilagene ind i eConomic, det er mere at få dem ud :)

Ellers er jeg enig med dig i, at det er en god løsning :)
Desværre dette har jeg ikke et svar på. Henter dem ikke ud igen.
Hej og tak for at komme med inputs til os :)

Først og fremmest er jeg glad for du synes vores indscanning er lige til at gå til.

Når du siger du har problemer med at se alle de bilag du gerne vil se, hvor er du så henne i programmet og hvad vil du gerne opnå med en lang liste af bilag? Jeg håber du er frisk på at uddybe, så jeg forstår hele omfanget af arbejdsgangen.

Jeg er helt med på du 'kun' kan eksportere 100 bilag og dit forslag om at kunne få flere er helt fair. Jeg vil lade den del stå åbent i et par uger inden jeg tager stilling til, hvordan vi kan arbejde videre med det.

Baggrunden for dette er, at jeg gerne vil se, hvad andre brugere mener om dette. Vi får rigtig mange forslag og derfor er vi nødt til at prioritere efter, hvor mange kunder, der vil få gavn af en funktion.

Jeg vender tilbage :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Godt at høre :)
Baggrunden for, at jeg gerne vil have alle bilag ud er, at jeg gerne vil have alle bilag liggende lokalt på min maskine. Jeg har desværre oplevet, at det kan tage lang tid at finde og hente et bilag i e-Conomic, og det derfor er lettere at have en kopi af bilaget udlæst lokalt.

Når jeg gennemgår en bogføring der er lavet på en kunde i e-Conomic, så har jeg gerne eksporteret posteringer ud i et andet program, og har derfor ikke bilagene lige ved hånden, som i e-Conomic.

Jeg har som sådan ikke problemer med at se nogen bilag, jeg vil bare gerne have eksporteret de bilag der er indscannet på posteringer i en fil, så jeg har dem liggende lokalt.
Hej og tak for at uddybe det :)

Det er jo helt fair du gerne vil have dem ud.

For at få et indtryk af, hvor mange brugere, der er interesseret i dette, så vil jeg lade dit forslag stå åbent i et par uger inden jeg vil tage holdning til, hvorvidt vil vi arbejde videre med det. Jeg vil derfor vende tilbage til den tid og kigge på sagen igen. Vi snakkes ved!
Hej igen :)

Dit forslag har nu ligget lidt, så vi kan se, hvad andre brugeres mening er til dette.

Der har ikke været den store opbakning til dette. Det er selvfølgelig helt fair, hvis du gerne vil have dine bilag ud, men tanken ved at have dem i e-conomic er, at du ikke behøver have dem andre steder. Vi godkendt til at opbevare alle dine bilag, så du behøver ikke have dem flere steder. Hvis du har en arbejdsgang, der kræver du hiver dem ud, så er det selvfølgelig sådan du gør det. Langt størstedelen af vores brugere vil dog ikke komme ud for dette og vi vil derfor gå efter forslag, som skaber værdi for en bredere mængden af vores brugere.

Af disse to årsager vil jeg afvise at arbejde videre med dit forslag i denne omgang. Du skal dog have tak for at følge op og uddybe din udfordring.

Rigtig god dag :)