Hej Heather,
Det er selvfølgelig helt fair, hvis du bruger hovedprojekterne. Du har ret i, at rapporten ikke vise dette.
For lige at få afklaring herinde fra, så er det en meget specifik rapport, som jeg ikke har hørt andre efterspørge før. Jeg kan sagtens se meningen i det, men vi har andre forslag med større efterspørgsel. Dem vil vi starte med at kigge på og derfor vil vi ikke bygge en rapport, som kan vise dette.
Når det er sagt, så efterspørger du det bedste bud på en visning af det du ønsker.
Jeg vil starte med at sige, at du er nødt til at kombinere rapporter og løsningen aldrig vil blive helt god. Derfor er super fedt at høre, at I kigger på at udbygge via API for at trække de data du ønsker.
Når det er sagt, så er mit bedste bud, at du trækker ProjectTimeEntry.
Her har du projekt, tidsregistrering, hvilke der er faktureret og ikke faktureret, medarbejdernummer og hvilken type registrering det er. Hvis du kombinere den med project.csv, så vil du kunne se, hvordan de er knyttet sammen med hovedprojektet og hvilken kunde, der er på projektet.
Det er slet ikke optimal. Det erkender jeg, men det vil være mit bud på, hvordan kan klare det via csv-filerne.
Spørg endelig, hvis der er noget du er i tvivl om :)