Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projektafslutning mangler afdeling

0
HEJ

Jeg magler virkelig meget, at når jeg afslutter et projekt,at der også kan komme et afdelingsnr. på, da vi INTET bogfører i driften uden afdeling.

Vi har oprettet det således at projektnr. er det sammen som afdelingsnr.

Som det er lige nu skal om bogfører hele afslutningen af projektet om, da det skal på afdelingsnr.

Alternativt kunne også være at vi kan vælge projektnr. vedr. kontokort og saldobalance.

Hilsen

Ringkøbing-Skjern Museum

Ruth-Lili Horsager
i Forslag » Projektstyring af (120 points)

1 Svar

Hej Ruth og tak for dit forslag :)

Jeg kan sagtens følge, hvad du gerne vil her.

Problemet du beskriver er velkendt herinde. Selve kernen i problemet er egentligt ikke rettet mod projektafslutning, men mod systemposteringen, der opstår ved afslutning. Som programmet er i dag, bliver afdelinger ikke taget med når der laves en systempostering, som er den type postering, der dannes af programmet. 

Det er derfor afdelingen ikke kommer med, som man kender det fra en 'almindelig' postering.
Jeg har før vendt dette med vores udviklere og jeg vil sige, at du ikke skal regne med, at denne funktion er lige rundt om hjørnet. Der er på nuværende ikke lagt en plan for, hvornår vi vil kigge på dette og derfor tør jeg ikke love dig, at du får denne mulighed i den nærmeste fremtid. Jeg vil dog heller ikke sige, at det aldrig kommer, men hvis det gør, så har det lange udsigter.

Fordi der er lange udsigter på dette, så vil jeg sætte forslaget som implementeres ikke, da alt andet ikke ville være retvisende.

På trods af dette, så håber jeg du får en rigtig god weekend :)

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)