Hej igen :)
Der er ingen tvivl om det er muligt. Det er mere et spørgsmål om, at vi har begrænsede ressourcer, hvilket jeg også tænker jeres virksomhed i et vis omfang har.
I den ideelle verden ville vi implementere alle de forslag jer brugere har, men vi må bare konstatere, at det kan vi ikke.
Derfor tager jeg en vurdering af, hvordan vi gavner flest mulige bruger med den største værdi. Selvom jeg er enig i dit forslag giver mening, så må jeg bare sige, at dette kun er noget jeg har set på dette indlæg og ikke hørt til fra vores support. Derfor må jeg antage mængden af kunder, som efterspørger dette er forholdsvis lav. Oven i det, så er det værdiskabende element heller ikke på højde med andre forslag, da du sagtens kan komme rundt om det ved at slette varer og oprette dem igen.
Jeg er med på det er noget mere besværligt, men jeg vil ikke tro, at det er så tit du skal gøre dette. Vi har andre forslag som folk bruger hver eneste dag og som bliver brugt af mange flere brugere.
Det kan lyde lidt hårdt, men jeg vil prioritere at gavne flest mulige kunder.
Jeg forventer ikke du er enig i min beslutning, men jeg håber du har forståelse for, hvorfor jeg vælger at have denne vurdering af sagen :)
Hilsen Jesper Mieritz