forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Redigere rækkefølgen af varer i et abonnement

+1
Hej,

Det ville være smart, hvis man kunne redigere rækkefølgen på varer defineret i et abonnement, så man kan sikre de vises i den rigtige rækkefølge på fakturaen.

Pt. er det kun muligt at flytte rundt på rækkefølgen når fakturaen er lavet, men så skal man manuelt gøre det hver eneste gang
spurgt 21 Feb i Forslag » Abonnement af MIW (200 points)

2 Svar

Ovenstående vil give super god mening :)
besvaret 23 Feb Forslag af Frederik - Aconta (150 points)
Hej og tak for dit forslag :)

Jeg kan i bund og grund godt se ideen i det og det ville da helt sikkert give mening. Jeg vil omvendt også sige, at det er et forslag som rammer en lille gruppe af brugere og det ikke er lige så værdiskabende som andre forslag vi har på nuværende tidspunkt. Jeg vil gerne erkende, at det er et godt forslag, men jeg vil også være ærlig at sige, at dette ikke er noget vi vil arbejde videre med på nuværende tidspunkt. Hvis vi oplever, at flere kunder begynder at efterspørge dette på vores forum, så vil jeg selvfølgelig vurdere forslaget herefter, men for nu vil jeg afvise, at vi arbejder videre med det og fokusere på andre forslag :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Har du et godt tip du vil dele med andre e-conomic brugere?
- Hop herind og del det!
besvaret 6 Mar Forslag af Jesper Mieritz (60,580 points)
Det var da frustrerende, da det er afgørende for vores brug af jeres system.
Eftersom I allerede har lignede funktionalitet når fakturaen er lavet, så burde det være til at kopiere.
Hej igen :)

Der er ingen tvivl om det er muligt. Det er mere et spørgsmål om, at vi har begrænsede ressourcer, hvilket jeg også tænker jeres virksomhed i et vis omfang har.
I den ideelle verden ville vi implementere alle de forslag jer brugere har, men vi må bare konstatere, at det kan vi ikke.
Derfor tager jeg en vurdering af, hvordan vi gavner flest mulige bruger med den største værdi. Selvom jeg er enig i dit forslag giver mening, så må jeg bare sige, at dette kun er noget jeg har set på dette indlæg og ikke hørt til fra vores support. Derfor må jeg antage mængden af kunder, som efterspørger dette er forholdsvis lav. Oven i det, så er det værdiskabende element heller ikke på højde med andre forslag, da du sagtens kan komme rundt om det ved at slette varer og oprette dem igen.
Jeg er med på det er noget mere besværligt, men jeg vil ikke tro, at det er så tit du skal gøre dette. Vi har andre forslag som folk bruger hver eneste dag og som bliver brugt af mange flere brugere.
Det kan lyde lidt hårdt, men jeg vil prioritere at gavne flest mulige kunder.
Jeg forventer ikke du er enig i min beslutning, men jeg håber du har forståelse for, hvorfor jeg vælger at have denne vurdering af sagen :)

Hilsen Jesper Mieritz