Jeg er enig i at der mangler genvejstaster og ikke kun i kassekladden.
Jeg har været inde og se videoen med den nye kassekladde og den ser rigtig spændende og vil nok også gøre bogføringen nemmerer og hurtigere.
Men jeg mangler nogle genvejstaster til at navigere rundt i programmet. Det kunne være rigtigt rart hvis man, som i f.eks. excel, kunne hoppe mellem fanerne foroven via ctrl + page up/ page down, så man ikke skal have fat i musen for at komme fra bogføring til faktura osv.
Det kunne også være godt hvis man via ctrl eller alt + bogstav kunne hoppe fra kassekladden til kontoplanen eller kreditorkartoteket, altså listen til venstre i fanen. Bogstavet kunne være fremhævet med fed så man kan se hvilket bogstav der sender en der hen hvor man gerne vil. Det ville være at foretrække i alle fanerne, så man slipper for musen.
Jeg er rigtig glad for at bruge e-conomic og anbefaler det gerne til mine kunder, men desværre er det ikke særligt venligt overfor arme, skuldre og nakke når man skal bruge musen så meget. Det er et problem for os der bruger programmet meget, da man i længden ikke kan holde til det. Så det ville være rart hvis i ville sætte mere fokus på ergonomien i brugen af programmet, især for os der bruger det flere timer om dagen.