forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Udlæsning af kreditor betalinger

0
Vi er ved at sætte os ind i brugen af eksport af kreditorbetalinger. Umiddelbart synes vi ALLE med forfald i den valgte periode, bliver indlæst - også selv om de allerede ER udlignet og saldo er 0.

Dvs. vi skal manuelt derefter slette alle  med saldo 0 - for at undgå de bliver betalt dobbelt. Hvorfor kan man ikke filtrere på status "Åbne" ? Det er jo disse kreditorposteringer, vi er interesserede i kun eksporteres!

Vi har også eksempler på kreditor med 2 forfaldne fakturaer - hvor at kun den ene indlæses. Er der nogen logisk forklaring herpå ?

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Helle Gejl Madsen
spurgt 30 Jan, 2018 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Helle Gejl Madsen (250 points)

2 Svar

Hej Helle

Bruger I bank-modulet til jeres betalinger? Her forsvinder de selv hos mig, når jeg har lagt dem til betaling, trykket OK. Derefter kan jeg gemme filen, hvor jeg vil og indlæse den i vores bank.

Vh HelleA
besvaret 5 Feb, 2018 Bogføringshjælp af HelleA (3,200 points)
Vi vil meget gerne hjælpe dig med dette problem, hvis du tilføjer Danacor som administrator midlertidigt.

Mvh

Kim Barner, Danacor - Tlf. 28209742 - kb@danacor.com

http://danacor.com
besvaret 7 Feb, 2018 Bogføringshjælp af Danacor (340 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”

Hvad kan du i Bogføringshjælp

Her kan du stille spørgsmål, som er direkte relateret til din bogføring.

Er du på udkig efter en revisor eller bogholder, kan du finde hjælp i listen over revisorer og bogholdere.