Hej igen Jesper :)
Jeg beklager jeg først vender tilbage nu. Hvis du trykker svar på dit eget indlæg, så får jeg ikke besked om, at du har svaret og derfor har jeg ikke set din besked. Til en anden gang må du meget gerne kommentere mit svar, så får jeg nemlig besked.
Når det er sagt, så er det super fint du allerede ved man ikke kan slette. Jeg ville bare lige slå det fast til at starte med.
I forhold til, hvordan du lige får styr på den her del, så vil jeg sige, at mine kompetencer ligger i det systemtekniske og ikke i selve bogføringsdelen. Den del vil vi overlade til revisorer og bogholdere. Jeg kan blandt andet se Kim har tilbud sin assistance herunder, hvis du finder det relevant.
Hvis du er i tvivl om, hvordan du tilbagefører, laver en periodisering eller ligende, så kan jeg godt hjælpe, men forholdet mellem tidligere regnskab, rentokonto, bank og kreditor lyder i mine ører som et spørgsmål jeg ikke kan hjælpe dig med.
Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt, men jeg håber du enten har fået svar, eller kan finde et andet sted :)