Hej Julia :)
Uden at det bliver alt for teknisk, så er den enkle forklaring, at kassekladde er bygget inde i kernen af e-conomic. Det samme er Smart Inbox. Superkladden er bygget sådan lidt ved siden og der er derfor ikke samme forbindelse til de to kladder.
Dermed ikke sagt, at det er umuligt at koble dem sammen. Alt kan mere eller mindre lade sig gøre. Jeg har dog snakket med vores udviklere omkring dette før og her afviste de i første omgang at koble de to sammen på den måde du ønsker.
Det er selvfølgelig ikke det svar du ønsker, men jeg vil hellere være ærlig, så du ikke sætter forhåbninger til noget, som i den nærmeste fremtid ikke vil blive udbedret.
Jeg er dog enig i, at du har en rigtig god pointe med at opbevare dine bilag digitalt i e-conomic. Derfor tænker jeg, at du kan uploade dine bogføringsbilag direkte inde i superkladden. Du kan nemlig godt få dine bilag derind. Det kommer bare ikke gennem Smart Inbox først.
Jeg ved ikke om du ved dette, men det kan man altså godt :)
Sig endelig til, hvis jeg skal forklare dette ydeligere.
I forhold til den oprindelige forespørgsel, så vil jeg afvise forslaget for nu, da vores udviklere ikke vil arbejde videre med denne del på nuværende tidspunkt.