Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ubehandlede bilag

0
Hejsa

Jeg har rigtig meget brug for, at jeg kan sortere ubehandlede bilag, som kan bruges direkte i kassekladde og leverandørfaktura.

Lige nu kan man sorterer i Arkiv, men hvis man skal vedhæfte dem i forbindelse med bogføring, skal man føre dem tilbage til ubehandlede, som bare bliver en stor rodebunke.

Jeg har en del kunder, som selv bogfører deres kreditorer faktura, men det bliver en stor rodebunke, hvor finansbilag og kreditorer bliver rodet sammen.

Med venlig hilsen

Bente Rosenberg
i Forslag » Bilagshåndtering af (150 points)

1 Svar

Hej Bente og tak for dit forslag.

Bare for at være helt sikker. Vil det virke bedst for dig, hvis man kan vedhæfte direkte fra arkivet til posteringer, eller sortere rækkefølgen ind i ubehandlede?

Jeg kan ikke love dig, hvilken løsning vi vil kigge på, men jeg synes det er værd at gribe fat i fleksibiliteten i forhold til at tilpasse det lidt mere, så man kan få et bedre overblik.

Derfor håber jeg du er frisk på at følge op :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper.

Det jeg har brug for er 2 slags ubehandlede. Jeg tager mig nemlig af finansbilag mens en kollega tager sig af kreditorfakturaer.

Den eneste måde, jeg kan sortere dette p.t. er via arkiv, men jeg skal så flytte dem tilbage til ubehandlede, før jeg kan indlæse dem i en kassekladde og min kollega skal hans kreditorfaktura tilbage til ubehandlede, før han kan vedhæfte dem ovre i lager modulet.

Derfor ville det være rart med flere ubehandlede "kasser#

Håber du forstår hvad jeg mener.
Hej igen Bente :)

Det giver helt fin mening. Der vil ikke komme flere ubehandlede. Jeg har dog overvejet en løsning, hvor du kan vedhæfte direkte fra arkivet. Så kan du fx oprette to arkivmapper.

Den ene kan du kalde finansbilag og den anden kan du kalde kreditorfaktura.
Herefter slipper du for at trække dem tilbage i ubehandlede, da det er muligt at vedhæfte direkte herfra.

Det skal siges, at jeg ikke kan love dig denne løsning vil komme, men hvis det giver mening for dig, så vil jeg gerne prøve at arbejde videre med det :)

Hej igen Bente :) 

I forhold til at kunne vedhæfte fra arkivet, så vil jeg lige give dig en opdatering. 

Det er en stor opgave, men det er en opgave, som ikke nødvendigvis vil blive afvist på den lange bane. Der er lige nu nogle overvejelser omkring, hvordan hele dette flow skal bygges op. Her tænkes app'en til indscanning også ind for gøre brugen af kategorier mere optimal. Der er dog ikke en deadline for, at vi skal være klar med noget i forhold til vores plan, men mere en tanke/ide vi går og snakker om på nuværende tidspunkt. Det betyder altså, at dette ikke vil komme lige nu og her, men at vi som udgangspunkt vil kigge nærmere på dette i fremtiden.

For nu vil jeg sætte forslaget som implementeres ikke. Jeg vil vende tilbage, hvis der sker noget nyt i sagen.