Hej Nina 
Jeg kan sagtens sætte mig ind i jeres udfordring, når man skal følge det antal, der er på vej.
Først og fremmest vil jeg sige, at grunden til dette er blevet ændret er, at muligheden for at rette i en sendt bestilling har givet nogle kunder fejl i systemet i forhold til visninger. Derfor har vi nu rettet denne fejl, så det virker efter hensigten.
Det vi ikke var opmærksomme på var, at en del brugere brugte denne fejl til deres fordel for at skabe mere fleksibilitet. Det er vi nu opmærksomme på og derfor er vi gang i med at kigge på en løsning af udfordringen.
Det vil vi arbejde på her i starten af Q1 er at gøre det muligt at ophæve sendt-status på en bestilling, ligesom man kan på fx en ordre. På den måde kan man ophæve bestillingen, rette den til og registrere den som sendt igen. Så passer bestillingen med det, der reelt er på vej.
Når det er sagt, så kan du indtil videre altid gå ind og slette en bestilling, når i har modtaget alle de varer, der er bestilt. På den måde, så vil bestillingen forsvinde, så de ikke længere står til at være på vej. Hvis i bestiller dem et andet sted fra, så kan i altid gå ind og oprette bestillingen efterfølgende.
Det vil være en midlertidig løsning indtil det er muligt at ophæve sendt-status og som jeg læser det, så vil det også løse problemet med at se, hvor mange der er bestilt.
Venlig hilsen/Best regards
Jesper Mieritz
Knowledge Manager, Planet WOW

e-conomic er et produkt fra
Visma e-conomic A/S
Langebrogade 1, 1411 København K
CVR-nummer: 29403473
Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
-
Hop herind og stem på de forslag du er enig i!