Hej Pernille :)
Jeg tror enten jeg har misforstået dit behov, eller har jeg ikke været helt klar i min udmelding på det andet indlæg. I forhold til det du beskriver nu, så er der forskel fra det du beskrev før som jeg læser.
Det andet indlæg handlede om at varerne ikke måtte stå som værende på lager når du kigger på en matrix for alle dine varer. Her er det nødvendigt at levere eller sælge varen og derfor blev det andet flow en del mere kringlet end dette.
Som sagt kan det være jeg har misforstået noget, men dette indlæg er noget mere simpelt som jeg læser det. Det er jo som udgangspunkt altid positivt, hvis tingene kan gøres mere simpelt ;)
Du har dog helt ret i, at pakkesedlen vil kigge på den enkelte lokation, når en vare overføres, hvis man vælger kun at overføre de varer der er på lager.
Du skal dog være opmærksom på, at indtil du har overført dem til levering, så vil de i systemet stadig indgå i din samlede lagerbeholdning, hvis man kigger på beholdningsmatrix, men de vil være fordelt korrekt ud på lokationerne.
For at svare kort på dit spørgsmål. Pakkesedlen kigger på den lokation, som er valgt på ordren. Så du har ret i, at på pakkesedlen vil de blive udeladt.
Jeg ved ikke om det var svar på dit spørgsmål. Ellers må du endelig følge op. Der er efterhånden en del spørgsmål omkring dit lager, så jeg er ikke sikker på, at jeg helt har overblikket over jeres lagerstyring, så endelig spørg ind :)
Med venlig hilsen Jesper Mieritz