Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bilag kommer aldrig frem

+2
Hej,

Jeg spurgte vist også for et par år siden - men prøver da lige igen, med chance for endnu et "ej, det har vi da aldrig hørt om"-svar.

​Jeg sidder pt. med en liste fra min bogholder på ca. 35 poster der mangler bilag til.

Mange af dem ved jeg positivt at jeg HAR indsendt.

Jeg bruger economic på den måde, at jeg fakturerer og jeg indsender bilag. Så har jeg en bogholder og en revisor - og de klarer resten. Det er nemt for mig.

Det betyder også, at jeg ikke indsender X bilag, for derefter at gå i "Smart Inbox" for at se om de rent faktisk dukker op - jeg prøver at have en snert af tiltro til det sker, men pt. ser det ud som om ca. 10% forsvinder - og det har stået på meget, meget længe.

​Det pudsige er, at jeg kan finde bilagene i "Sent items" i min Outlook - og sender jeg dem igen, så dukker de op - så det er næppe filerne der er noget galt med.

Er det ikke noget I tænker at gøre noget ved på et tidspunkt?
i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (160 points)
Jeg har oplevet præcis de samme problemer - og den nuværende løsning med "indsent med fejl" løser ikke problemet.

Vil MEGET gerne have en mail med info om, at bilag ikke er indlæst, så jeg kan prøve igen - virker typisk 2. gang!

I vores setup har vi en ekstern bogholder, som ordner vores bilag/betalinger - og pt. er jeg nødt til at gå ind i e-conomic efter fremsendelse af hvert bilag for at sikre at vores fakturaer bliver betalt :-(

2 Svar

Hej Netikka :)

Jeg skal nok lade være at skrive, at det ikke er noget vi har hørt om før.  Det er nemlig noget vi har hørt om før.

Som planen er lige nu, så vil vi kigge på at lave et system, som på den ene eller anden måde giver dig besked om, at dit bilag ikke kom i gemmen. Hvordan beskeden vil komme frem til er ikke bestemt endnu, men du vil altså få at vide, at et bilag ikke er kommet korrekt ind til inboxen. På den vil de bilag som fejler blive fanget her, så du lige kan gensende dem.

Jeg vil derfor sætte dit forslag som planlagt. Når vi nærmer os en løsning skal jeg nok give dig en opdatering på sagen og hvordan en løsning vil komme til at virke :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej igen :)

Vi har nu lavet en funktion, hvor alle indsendte billeder, der ikke kommer ind inboxen, vil ligge.

Den hedder 'indsendte med fejl'.

Den ligger lige under 'klar til udførelse'.

Vær opmærksom på, at menuen kun bliver vist, hvis der er fejlede billeder i.

Jeg håber det kan hjælpe med at finde de bilag, der fejler ved indsendelse.

God dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej,

Der forsvinder stadig mails - og som en anden kommenterer, så dukker de typisk op i andet forsøg.

Jeres indbakke med fejlslagne indscanner er sær.
Jeg kan sende et bilag ind der havner der, prøv igen-knappen har tilsyneladende ingen funktion - men sender jeg bilaget ind via. mail igen går det igennem.

Derudover kunne det være rart med dato på de fejlslagne - vi har af og til ret mange bilag med samme tekst.
Hej Netikke :)

I forhold til, at det ikke virker med prøv igen, så lyder det mystisk.
Bare for at være helt sikker. Oplever du, at der er billeder, som ikke lander i i 'indsendte med fejl', eller oplever du blot, at 'prøv igen' ikke virker?

Tanken med denne funktion er, at jer brugere ikke mister jeres bilag, når de bliver sendt ind.
Jeg kan godt følge tanken bag, at der kunne være dato på, men i første omgang vil vi ikke gå ind og sætte en dato på.
Jeg vil dog gerne kigge lidt nærmere på den del med, at 'prøv igen' ikke virker. Det skulle den gerne, hvis du kan gensende dem, så de kommer ind. Hvis formatet, størrelsen eller andet ikke passer, så vil 'prøv igen' ikke virke, men hvis det virker med at gensende mailen, så skulle det meget gerne virke :)
Lige nu har jeg intet i mappen med de fejlslagne, men da jeg skreve sidste indlæg, havde jeg tre bilag liggende der - og uanset hvor inderligt jeg trykkede på Prøv igen, skete der absolut intet.

Jeg slettede dem så og sendte dem ind på ny, og det virkede.

Desuden oplever jeg stadig, at bilag aldrig når frem.
Typisk tager jeg mig af regnskab en gang eller to om ugen - og så sender jeg bilag ind efterhånden som jeg betaler regningerne - og der holder jeg ikke øje med om de dukker op, jeg antager blot jeres system virker.

Så når jeg får mangellisten fra min bogholder, kan jeg se, at der mangler bilag - men jeg kan pudsigt nok finde langt de fleste i Sent items i min Outlook.
Det lyder meget, meget mærkeligt. Kan jeg lokke dig til at ringe herinde på 88 20 48 40 næste gang du sidder med denne udfordring? Altså inden du sletter og gensender osv. Så skal vi nok prøve at kigge på det sammen med dig for at undersøge, hvad der går galt og hvad vi evt. kan gøre for rette det op. Det er meget svært over et forum som dette og vi skal helst have en 'frisk' problemstilling at arbejde ud fra.

Hvordan vil passe dig? Jeg føler helt sikkert der er noget vi skal kigge på her :)